Ryanair може да съкрати до 3000 от служителите си

Намялването на работните места е планирано за юли
17
Ryanair може да съкрати до 3000 от служителите си
Снимка: БГНЕС

Ирландският нискотарифен авиопревозвач Райъеър (Ryanair) предупреди днес, че може да съкрати до 3000
служители на фона на тежките последици, които световните усилия за ограничаване на коронавируса оказаха върху
авиационния сектор, предадоха световните агенции.

Още по темата

Компанията посочи, че планира да преговаря със синдикатите по програма за преструктуриране и намаляване на работните места, която да започне през юли, уточни ДПА.

Програмата за свиване на разходите може да доведе до загубата на около 3000 работни позиции, основно пилоти и членове на кабинния персонал, до неплатени отпуски и намаляване на възнагражденията с до 20 процента, както и до затваряне на множество бази в Европа, докато трафикът не се възстанови, отбеляза Райънеър.

Съкращения и намаляване на заплатите ще има сред персонала в главния офис и екипите за поддръжка.
максимум 50 процента от полетите за тримесечието между юли и септември.

Превозвачът прогнозира, че за възстановяване на търсенето и цените ще бъдат необходими поне две години като пряка последица от безпрецедентната криза с Ковид-19, спирането на всички негови самолети от средата на март поне до юли и затрудненията с държавната помощ в Европа. /БТА/
 


17
Още по темата: ПилотисъкращенияRyanair
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
14
0
 
3
 
! Отговори
НЕКОЙ преди 3 месеца
До Анонимен: Райънеър и Уизеър са нискотарифни компании на които летиш само с ръчен багаж до 8 кг. Тези компании печелят от каргото, което носят в търбусите на самолетите, където трябваше да бъде ръчният ти багаж в размер до 22 кг.
13
3
 
0
 
! Отговори
Не страдайте преди 3 месеца
Аз също съм потърпевш, но силно се надявам,че ще дойдат други компании с други имена и полетите ще се възстановят.
12
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Идват тъжни времена за авиобизнеса. И за източно европейците, които най-накрая се почувстваха като бели хора и можеха да летят където и колкото често си поискат. Ако потънат Райънеър и Уизеът отново ставаме крепостни. Няма как със заплата от да кажем 400-500 евро да си плащаш билети по 300 евро. Може би веднъж в годината. Тъжно е. Не разбирам злобните коментари - какъв точно ви е проблемът, да някои хора трябва да пътуваме. По различни причини. Вие какво печелите, от това че ние губим?
11
2
 
8
 
! Отговори
анонимен преди 3 месеца
Големи и силни фирми като Lufthansa я закъсаха, но с какви хора бяха пълни полетите им? Такива, които отиват на безмислени конференции, срещи и т.н., все хора, на които някой друг им плаща полета. Когато започна тази ситуация с вируса, веднага се разбра, че можело и с видео-чатове и не било толкова необходимо да се лети от Париж до Ню Йорк, за да се направи конференцията и след това да се плюска 1 уикенд в близките ресторанти. Пак става така, че на едни ще се помага, а на други не.
10
4
 
6
 
! Отговори
whatever преди 3 месеца
Тъжна новина. Летял съм много с тях и не мога да се сетя за някакви проблеми, а цените им бяха много добри. Сега без тях и УизЕър, мизерниците от БългарияЕр с мизерния си уеб сайт и мизерните си цени, няма да имат конкуренция, а ние ще трябва да духаме супата.
9
3
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Работата била свързана с полети. Леле, като, че ли няма друг начин за комуникация освен тет а тет. Ако си муле, наистина трябва да летиш често
8
2
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
До Анонимен 4

Типичен злобе и завистлив бай Ганьо. Не е важно на мен да е добре, а на Вуте да е зле. Ми ходи и те бе, какво злобееш и съскаш по другите!
7
6
 
2
 
! Отговори
Христо Христов преди 3 месеца
До До 4/6

Kато искаш да пътуваш, пътувай с Луфтханза, Аустриън, Бритиш и тнт.

Но май ти си селтака...
6
6
 
11
 
! Отговори
До 4 преди 3 месеца
Много знаеш бе селски. Това, че ти не излизашнот селото си не означва, че другиъе не искат да пътуват!! Моята работа е свързана нон стоп с полети. Така, че съвета ми е стой пред клавиатурата и Нова Тв слушай колко е добрв в България, Пеевски най-големия дарител и се чувствай добре ние които пътуваме се оправяме
5
2
 
3
 
! Отговори
до 1 преди 3 месеца
Ристьоо ич та няма.
4
20
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Самата фейк компания трябва да бъде съкратена както и поне 60% от авио транспорта. Обънахме го на голямо село - всеки си ходи нявсякъде по света по няколко пъти в годината и *** ли *** CO2 с полетите, съсипахме крехкия баланс на планетата. Ако някой си мисли, че ситуацията с този вирус е случайна, значи е *** чалгар! От години предупреждаха, че нарастването на температурите ще отключи нови щамове, които са били приспани дотогава и са нямали условия да се активират. Тепърва предстоят още!
3
4
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Споко, маскирани овце! Вие ще последвате:)
2
18
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
И сега долните, мързеливи кучици стюардески, които се имаха за каймака на обществото ще трябва да идат само на едно място - магистралата. Понеже са неспособни на каквото и да е друго.
1
18
 
10
 
! Отговори
Христо Христов преди 3 месеца
Жалко за хората, но по добре е да фалира - няма по мизерен превозвач от тях.