Във връзка с изложеното по-горе бих искал да получа конкретни отговори на следните въпроси:
1. Кой плаща за времето, труда и всички изразходвани материални ресурси при така създалата се развръзка?
2. Конкретно по дати и дейности - какви суми са платени за всяка стъпка по „облагородяването“ на района от самото начало?
3. Как и кои служители ще понесат отговорност за очевидно лошото планиране и изпълнение?", се пита в сигнала.
Писаха ни за ужасно грубо отношение на лекар към дете във варненска болница: „Влязохме в кабинета на лекар от поликлиника "Света Анна" с петгодишната ми дъщеря, тя плачеше от страх. След което последваха заплашителни и груби думи от въпросния доктор. Започна да крещи на дъщеря ми - "млъкни, лигла, не си възпитана, писнало ми е от такива като теб". Започна да ръкомаха с пръст пред лицето й и да я заплашва, че ще стане лош, ако не млъкне. След което го попитах-докторе какво е това държание от вас, и той се обърна с думите - коя съм била, че да му казвам как да се държи. Изгони ни от кабинета. Подадох жалба при управителя на поликлиниката. Моля да се вземат необходимите мерки“.
Получихме оплакване, адресирано към БАБХ, относно грамаж на поръчана храна от софийски ресторант. Каква била изненадата на нашия потребител, когато решил да претегли храната на кухненската си везна - разликата от обявеното в сайта на ресторанта била цели 300 грама. След обаждане по телефона и поискана компенсация, последвало обещание за връщане на отговор, което така и не последвало.
Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info!