Увеличава се броят на двойките, при които любовта идва... онлайн

Кампанията на "Пещерска" отчете ръст на запознанствата в социални мрежи
Спонсорирано съдържание | Обновена: 23 ное 2018 10:56 | 23 ное 2018 10:55, Мартин Иванов
Увеличава се броят на двойките, при които любовта идва... онлайн

Увеличава се броят на двойките, при които любовта идва онлайн: от изпратена покана в социална мрежа или в приложение за запознанство. Най-често в реална среда хората се запознават на работа или с общ познат. Това сочат данните от тазгодишната кампания "Просто кажи "Да" на "Пещерска" ракия.

За трета поредна година популярната марка алкохолна напитка организира конкурс за младоженци и подкрепи финансово мечтите на три семейства да се оженят. Интересът към конкурса продължава да расте, а третата година на кампанията е и най-силната до сега, сочат данните на организаторите. Достигнатите онлайн потребителите са 1 милион, а регистрираните младоженци – 691 двойки. При предните издания на "Просто кажи "Да" бяха споделени общо 1223 истории на любовта.

Друга интересна тенденция, която отчитат организаторите на "Просто кажи "Да" е, че не са малко двойките, които искат да се оженят, след като са обвързани дългогодишно с партньорите си. Мечтата за сватба споделят партньорите, които са заедно от 5, 10 и дори 15 години и такива с едно, две и три деца. Много са историите на влюбени още от ученическите или студентските години, сочат още данните на "Пещерска". Голяма част от хората споделят, че дълго време са си мечтали да направят сватба, но все не са имали достатъчно средства или е излизало нещо друго по-важно - деца, жилище, нова работа.

"Всяка година историите, които получаваме ни вдъхновяват и доказват, че мечтата за семейство и брак, не е отживелица, а традиционните български ценности, макар и понякога пречупени през нови и по-модерни ритуали, остават живи и са важни за младоженците", коментираха от "Пещерска" на финала на "Просто кажи "Да".

Тази година "Пещерска" сбъдна мечтата за сватба на Десислава и Станислав Димитрови, Маргарет и Никола Чонгарови, Виктория и Николай Вангелови, които получиха по 5000 лв., безплатно фото и видео заснемане и напитки за цялото тържество. И трите двойки вече са официално женени. За семейство Димитрови приказката започва, когато са едва 16-годишни. Още тогава идва и предложението "искаш ли някой ден да се оженим". Веднага щом завършват училище заживяват заедно. Раждат им се син и дъщеря. Днес, след близо 15-години връзка, са официални съпруг и съпруга.

Увеличава се броят на двойките, при които любовта идва... онлайн

Другата спечелила двойка Вики и Ники Вангелови спечелиха журито в конкурса с неподправената си история - за Вики предложението за брак е поднесено в шоколадово яйце. За Маргарет и Никола Чонгарови сватбата идва след 8 години връзка, едно тежко падане на Никола и единствената мисъл, че Маргарет е жената на живота му. С помощта на "Пещерска" Ники и Марги се ожениха точно, както искаха - с щура градинска сватба в Родопите, като всичко по организацията си направиха сами.


Още от
Спонсорирано съдържание