Пощенска банка прави поредната крачка към разширяване на иновативните си услуги, като стартира дигитални зони за самообслужване, които осигуряват повече бързина и удобство на клиентите. Новата услуга вече е достъпна в 30 офиса на банката в 15 града в страната, където са разположени специализирани устройства с модерен дизайн, интуитивна навигация и много функционалности. Новите дигитални зони за самообслужване предоставят възможност на клиентите да извършат почти всички операции, налични в клона на банката, без да се налага да чакат на опашка. За да се възползват от всички услуги на новите зони за самообслужване, клиентите се нуждаят единствено от своята активна карта, която служи за средство за идентификация, като не е необходимо да са регистрирани за интернет банкиране.
На устройствата за самообслужване клиентите на Банката могат да:
· Внасят или теглят пари не само от своите карти, но и от свои сметки в банката;
· Нареждат преводи в лева в банката или към други български банки от всички свои сметки в Пощенска банка;
· Извършват справки за всички свои продукти в Пощенска банка и разпечатат справки или извлечения по сметка или кредитна карта;
· Получават парични преводи от Western Union;
· Подадат заявление за кредитен продукт;
· Погасяват задължения по кредитни карти, издадени от Пощенска банка;
· Плащат битови сметки от своята карта.
От всички тези функционалности могат да се възползват както физически лица, така и фирмени клиенти на банката, които предварително трябва да заявят своята регистрация в офис на банката. Модерните устройства за самообслужване са достъпни за ползване и от клиенти на други банки, като за тях са валидни само част от функционалностите, сред които теглене на пари в брой и плащане на битови сметки от карта.
„Ценим времето на нашите клиенти и постоянно се стремим да подобряваме предлаганите от нас продукти и услуги, като предоставяме иновативни и модерни решения, които следват добрите световни практики. За разлика от други банкови зони за самообслужване в България, Пощенска банка предоставя достъп до сметки и продукти на своите клиенти само посредством техните банкови карти. В дигиталните ни зони за самообслужване, след бърза идентификация с карта, клиентите на банката ще могат да извършат най-често срещаните банкови операции, включително преводи между собствени сметки или левов превод към чужда банкова сметка в България, без да е необходимо предварително да са регистрирани за интернет банкирането на банката. В допълнение, една от причините за посещение на банков офис от клиентите е получаване на справка и извлечение по сметка или карта, издадена от банката. Те вече ще могат лесно и бързо да ги разпечатат сами, без да е необходимо съдействие от служител. Новата услуга е в продължение на стратегията на банката да предложи на клиентите възможно най-много опции за самообслужване, което ще осигури повече време на нашите експерти за професионално консултиране на потребителите, особено за по-специфичните ни банкови продукти“, коментират от Пощенска банка.
До края на годината Пощенска банка ще продължи да увеличава броя на офисите в цялата страна, в които ще са налични дигитални зони за самообслужване, а за началото на следващата година от Банката подготвят и много нови функционалности, които ще разширят още повече възможностите за банкиране. Модерните зони са част от вече стартиралия процес на трансформация на широката клонова мрежа на финансовата институция, която в края на 2019 г. успешно откри и първите си дигитални клонове от ново поколение.
Повече информация за новите дигитални зони за самообслужване и предлаганите в тях услуги можете да откриете на www.postbank.bg.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Фондовата борса във Варшава се надява до 5 години да получи статут на развит пазар от MSCI
"Детройт на Европа" губи блясъка си на двигател в автомобилната индустрия
Китай ще отложи правилата за редкоземните елементи и ще възобнови покупките на соя от САЩ
Кадър на деня за 26 октомври
Кюрдските бунтовници от ПКК се оттеглят от Турция, искат влизане в политиката
Косово не можа да сформира правителство, политическата безизходица се задълбочава
Три китайски зодии привличат изобилие между 27 октомври и 2 ноември
Съставката за супа, която може да направи чудеса за сърцето
Рецепта за миш-маш по гръцки
Проверяват школата на министъра на културата заради скандала с д-р Хасърджиев
Сексуална несъвместимост и кралски тайни: Признанията на принцеса Даяна
Ландо доминира от началото до края в Мексико, вече е лидер във Формула 1
Трета загуба за седмица за Юве! Лацио сложи Тудор на дръвника
Телевизията на Реал Мадрид е бясна: Чудо е, че водим в "Лига Негрейра" + ВИДЕО
Алонсо каза какво мисли за поведението на Вини Жуниор срещу Барса
Левски гледа с интерес: ЦСКА 1948 също ще опита да спре Лудогорец
Десподов с нов силен мач за ПАОК
Дневен хороскоп за 27 октомври, понеделник
Седмичен хороскоп za 27 октомври – 2 ноември
Седмична нумерологична прогноза за 27 октомври – 2 ноември
Мъдър бюджет: 6 съвета как да спестим за празниците отрано
5 храни, които задължително да премахнете при раздразнен стомах
Нумерологична прогноза за 26 октомври
"Възраждане" сигнализират: Има нераглементирано сметище край Варна
Затлъстяването при децата се е утроило, какви мерки трябва да се вземат?
Няколко съвета как бързо да се адаптираме към смяната на времето
Подариха на Папа Лъв XIV керамична икона изработена от българска ученичка
Грипният сезон се развива по-интензивно: Най-добре е да наблегнем на превенцията
Охранител е помогнал при обира в Лувъра?
Междузвездната комета 3I/ATLAS не успя да се скрие от космическите апарати
Определиха химичния състав на кометата Понс – Брукс
Учените съставиха най-големия в историята каталог на галактическите купове
Русия ще достави на Луната първите елементи за лунна станция до 2034 г.
„Най-евтиният в света“ хуманоиден робот струва само 1370 долара (видео)
Суперземя в съседство може да е най-доброто място за търсене на извънземен живот