Пътничка от Fokker-100: Беше ужасно, плач, писъци!

Самолетът катастрофира тази сутрин в Алмати
Обновена: 27 дек 2019 21:52 | 27 дек 2019 10:10, Александър Попов
13
Пътничка от Fokker-100: Беше ужасно, плач, писъци!
Снимка: Reuters

Една от оцелелите в авиокатастрофата в Казахстан разказа подробности за трагедията, която се разигра тази сутрин. Самолет Fokker-100 със 100 пътници на борда се разби в Алмати, а жертвите непрекъснато нарастват и вече достигнаха 15.

По думите й машината направила опит да се издигне на два пъти, но загубил височина.

"Чу се страшен шум,  самолетът започна да лети криво. Преди самолетът да се разбие, сякаш се откъсна двигател. Всичко беше като във филм - хората крещяха, плачеха, беше ужасно. В този момент бях безмълвна", разказва оцелялата.

Още по темата

По непотвърдени данни причината за произшествието е повреда на двигателя.

Машината се е ударила в бетонна стена на края на пистата на летището и се е разбила в сграда. Работата на спасителните екипи продължава.

Към момента няма данни за пострадали българи, те могат да се свържат с посолството ни в Казахстан на телефони +7 7172 90 15 15 и +7 701 304 24 77.


13
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
13
0
 
2
 
! Отговори
ФАКТ преди 1 година
Винаги ще има такива като теб ...
12
23
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Боинг 737 мах си е перфектен самолет.
Цялата кампания срещу него е една диверсия, просто свалиха два самолета и го обявиха за техническа повреда.
Самолетът преди това летя три години без никакви проблеми.
11
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
До ЮСА тудей
Да, бе! Недоразумение, но затова пък -рекордно скъп! Руснаците ще се упражняват по него като на състезание "стрелба по панички".
10
2
 
8
 
! Отговори
До it spec преди 1 година
Предпочитам ербъс но това с летящите дървета е изключително крайно.Факт е, че двата големи производители имат почти еднакъв дял.Боинг към момента са доставили повече машини от новите модели.В исторически план пък да не говорим. Статистически е нормално да има повече произшествия защото Боинг са повече по света.Но основно става дума за поддръжка на машините и подготовка на екипажите.КЛМ един от най-уважваните превозвачи мина изцяло на Боинг те аварии нямат.Това с 737 разбира се е свинщина
9
1
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Повечето Казахстански авиокомпании бяха в четен списък поради изключително ниско качество на поддръжка на самолетите. Само Аер Астана беше що годе нормална, но и там е пълен цирк. И в Казахстан цари брутална корупция!
8
1
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Към момента няма данни за пострадали българи, но ако сте ранен, в безсъзнание, в кома и се почувствате бг гражданин, можете да се свържете с посолството ни в Казахстан.
7
3
 
5
 
! Отговори
IT-спец преди 1 година
До ЮСА тудей
за тва проблеми със Макс самолетите на Боинг, на скоро откриха и още проблеми с предходните модели на Макс, Аирбъс по статистики имат по малко катастрофи от колкото летящите дървета от ЮСА....
6
0
 
14
 
! Отговори
До анонимен преди 1 година
Не се втелявайте толкова. Фокер произвеждаха до края на 90те и то именно ф 70/100 моделите.Аустриан имаше сериозен флот от Фокер 70/100 до към 2015, когато го продаде.Огромната Делта еъруейс до скоро ползваше мд 80, които наистина са на по 30 г. Какво да кажем за стотиците дц3/4 на по 70-80г използвани в Аляска и Канада.В гражданската авиация годините не са толкова важни, а поддръжката.
5
2
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Майко мила та Fokker несъществуват като компания над 30 години нито се произвеждат резерни части за тях ..Цяло чудо е че изобщо е летял толкова дълго ...Дано поне няма повече жертви
4
9
 
5
 
! Отговори
шматка преди 1 година
Ина жина каза
3
22
 
10
 
! Отговори
ЮСА тудей преди 1 година
Ф-35 >всички.Най-добрите самолети са мейд ин ЮСА.
2
2
 
28
 
! Отговори
До Анонимен 1 преди 1 година
Компанията фалира защто не можа да издържи на конкуренцията, иначе Fokker са добри самолети, но се иска ПОДДРЪЖКА!
1
15
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Те Фокер ако бяха читави самолети нямаше да фалира компанията...