Последният уловен сигнал в Индийския океан не е от изчезналия самолет

Обечалените близки ще бъдат транспортирани до мястото, където вероятно е паднал
11 апр 2014 12:34, Анисия Иванова
8
Последният уловен сигнал в Индийския океан не е от изчезналия самолет
Снимка Reuters

Последният сигнал, за който бе съобщено при издирването на изчезналия самолет на "Малейжа еърлайнс" в Индийския океан, вероятно не е дошъл от самолета, заяви днес звеното, координиращо издирвателната операция, цитирано от ДПА. "Сигналът, за който бе съобщено близо до кораба на Австралийските сили за отбрана Оушън шийлд, е малко вероятно да е свързан с черните кутии на самолета", каза пред репортери в Пърт ръководителят на издирвателната операция Ангъс Хюстън.

Още по темата
Това изявление дойде след анализ на данните от звуколокационни шамандури, хвърлени от австралийски патрулен самолет вчера близо до мястото, където военноморски кораб е наблюдавал възможен сигнал от изчезналия "Боинг 777". "Според информацията, с която разполагам, няма голям пробив в издирването на полет МН 370", заяви Хюстън. "Оушън шийлд" първо бе засякъл обещаващ сигнал в събота, а след това във вторник отново засече звукови сигнали.

Вчера имаше първоначални съобщения, че хвърлените от самолета шамандури на същото място са потвърдили звуковия сигнал, създавайки надежди, че батериите на черната кутия продължават да работят и след едномесечния си живот. Това обаче не е доказано от направен през нощта анализ на данните, заяви днес Хюстън, без да даде повече подробности.

В Китай премиерът на Австралия Тони Абът каза, че все още е уверен, че засечените тази седмица сигнали от са излъчени от МН 370. "Доста сме стеснили района на издирване и сме силно уверени, че сигналите са от черната кутия", посочи Абът. МН 370 изчезна преди повече от месец по време на нощен полет от Куала Лумпур за Пекин с 239 пътници на борда. Безпокойство за живота на батериите на черните кутии породи нова спешност, като се очакваше, че ще се изпрати подводен апарат, който да е оборудван или с камера, или със сонар, ако сигналът се потвърди.

Подводният апарат на борда на "Оушън шийлд" не е способен да извади черните кутии и на дълбочина от 4500 м би действал на предела на възможностите си.

"Решението кога да се разгърне автономният подводен апарат ще се вземе след съвет от експертите на борда на Оушън шийлд и до него може да остават още няколко дни", посочи Хюстън.

По-рано тази седмица той предупреди семействата на хората, които са били на борда на МН 370, че най-доброто, за което могат да се надяват, е снимка на отломки. Извършва се подготовка за транспортиране на опечалените близки до мястото, където МН 370 вероятно е паднал.

(БТА)


8
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
7
0
 
3
 
! Отговори
анонимен преди 7 години
Абе тея кво тръсят . Самолет ил руски подводници
6
0
 
10
 
! Отговори
Наблюдател преди 7 години
До сега няма нито 1 факт, който да доказва че самолета е паднал там и изобщо че е паднал. Приема се падането по подразбиране.
5
2
 
4
 
! Отговори
руска подводница преди 7 години
А бе рекох Ви яз, че русите си правят майтан с Вас-с-с-с, но като не ми вервате ... Дано поне пътниците да са живи, че така и не отрихте вражеска подводница.
4
0
 
13
 
! Отговори
Христов преди 7 години
Добре бе ако човек си загуби Iphone-a има програма която се вижда на кратата къде е точно. Толкова ли в огромен самолет не могат да сложат една джаджа която при сблъсък в океана да се "катапултира" и да остава над водата. Цялата инсталация може да се събере в много малко пространство и ще струва 100 пъти по малко отколкото да търсят с 100 кораба и самоелта останки.
3
1
 
10
 
! Отговори
анонимен преди 7 години
Досега не вярвах в извънземни
2
0
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
А от какво тогава е последният уловен сигнал?
1
1
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Потулиха и този случай. Поредният пирон забит от световният елит в ковчега на човечеството.