ASUS знае как да избира битките си

ASUS бяха сред първите производители, които пусната своя версия за Ultrabook
Спонсорирано съдържание | Обновена: 10 дек 2019 09:15 | 10 дек 2019 09:15,
ASUS знае как да избира битките си

ASUS разработва продукти в много сегменти. Голяма част от потребителите познават тайванската компания покрай нейните надеждни лаптопи. В бизнес като този, където компаниите търсят суперлативите, за да притеснят конкурентите си, ASUS продължава да лансира доказали се успешни модели и такива, които видимо се приемат добре от клиентите.

Преди няколко години от Intel решиха да създадат нов клас лаптопи, наречен Ultrabooks. За да бъдат част от този клас, лаптопите трябваше да покрият някои характеристики: процесори Intel (i3, i5 или i7), самостоятелност на батерията от поне 5 часа, дебелина от максимум 18 милиметра за лаптопи с екран 13,3" и максимално 21 милиметра за оборудваните с 14" екрани. С времето Intel попромениха списъка с изискванията, като добавиха минимални скорости на записване на данните, както и батерия, която да покрива предварително зададено минимално време за гледане на съдържание в HD формат.

До онзи момент лаптопите бяха само по-слаби копия на настолните компютри, но в портативна форма. В повечето случаи процесорите им бях немощни, клавиатурата и екраните не впечатляваха с нищо, а лаптопите бяха закупувани най-вече поради това, че са портативни.

След решението на Intel да промотира силно концепцията си за Ultrabook, лаптопите станаха желани поради своята естетика. Началото на тренда даде Apple през 2008 с първия MacBook Air. Второто поколение MacBook Air, пуснато през 2010 вече стана достатъчно мощно, за да може да изпълнява с лекота ежедневните задачи.

ASUS бяха сред първите производители, които пусната своя версия за Ultrabook. През октомври 2011 ASUS лансираха моделите UX21E и UX31E. И двата носеха след това името ZenBook. Със създадения тогава бранд от ASUS трябваше да покажат висота в областта на ultrabook-овете и това им позволи да разширят и други свои гами продукти, като например смартфоните ZenPhone.

Ако направим една бърза проверка на офертите в офлайн и онлайн магазините, ще установим, че ASUS продължава да предлага модели от всички ценови категории – доказателство, че независимо от разходите за покупка, клиентите имат доверие в тайванския производител.

След въвеждането на концепцията Ultrabook някои утвърдени брандове изчезнаха от пазара или просто останаха в сянка. Други бяха принудени да преосмислят това какво би трябвало да представлява един лаптоп за клиента и създадоха нови модели за гейминг. Имена като Dell XPS или Lenovo Thinkpad навярно ви звучат изключително познато. Това са два бранда, които са получили привилегиите да са популярни - както чрез успешния си дизайн, така и с разширената си маркетингова стратегия.

Все пак, ако попитате професионалисти в областта кой е най-добрият метод да се осигурят добри продажби в бъдеще, ще чуете неминуемо изрази като "задоволяване на клиента" и "лични предпочитания". С гамата лаптопи от семейството на Ultrabook (а и не само)ASUS влиза в рамките на категорията брандове, който се радва на добра оценка и който може да спечели, поради това, че се старае да задоволява своите клиенти.


Още по темата: ASUSultrabook
Още от

Спонсорирани публикации