С настъпването на рецесията родителите са принудени да свиват бюджетите си, намалявайки разходите, които правят за децата си. Отговор на въпроса дали някой ще запълни разликата в средствата, отделяни за младите наследници, дава проучване на сайта Grandparents.com, озаглавена „Икономика на баба и дядо“ и цитирано от Adweek.
Заключението от проучването е, че във време на криза има вероятност бабите и дядовците да увеличат инвестициите във внуците си, за да компенсират намалените доходи на своите деца.
Проучването прогнозира, че бабите и дядовците ще похарчат около 52 млрд. долара тази година за стоки и услуги за своите внуци – относително малка част от общите им разходи, оценени на 2 трлн. долара.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.