Българският език е четвъртият след английски, руски и турски, на който излиза едно от най-популярните списания в света - "BusinessWeek". Представянето на изданието, което скоро ще има и румънски вариант, се състоя днес в БТА.
По думите на главния редактор за България - Валери Найденов, моделът и стилът на мислене, които "BusinessWeek" налага, може да се сравни с "Playboy", който навремето поднесе нов модел на забавление. "BusinessWeek" не налага модел на забавление, а налага мисленето за това да се изкарват пари, добави Найденов.
Концепцията на списанието е 80 на сто от информациите в него да са нови и изпреварващи, като акцентите са върху новите технологии, ноу хау, нови модели за развитие на бизнеса.
Засега само 20 на сто от материалите са български, но тенденцията е те да стигнат до 50 процента.
"BusinessWeek" ще излиза всеки понеделник. То е седмично издание на CASH Ltd и The McGrau -Hill Companies Ню Йорк. Списанието е основано през 1929 г. Има световен тираж от 1,2 милиона и седмична читателска аудитория от 5,6 милиона души. Първият брой излиза в тираж от 12 750 броя и единична цена 4,50 лева.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.