IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Кой ще пострада – гражданите или частникът?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

34
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
"напът" -е това да не е опит да се напише "напън" ?НЕГРАМОТНИЦИ!
отговор Сигнализирай
33
dominici
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
#12 - Снимано е със светкавица.
отговор Сигнализирай
32
До 30
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Защото едва ли има град в България с по-некадърни управници от Пловдив. И това последните 20г.Жалко е, но е факт.
отговор Сигнализирай
31
с.
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
Имам си огромен хидравличен ситроен с климатроник,яка музика и седалки като фотьойли!Да се друсам в гадния градски транспорт и да се блъскам с потни и смрадливи селяни няма да се получи!Да се кача на автобус към морето пък трябва да съм луд и да съм в мир със себе си и Господ!Рейсовете и тролеите Икарус ги помня от дете!Трамваите също!Преди няколко години едно дете загина в рейс на градския транспорт произведен през 60-те!Някаква скоба му защипа главата!Който е луд да се вози!
отговор Сигнализирай
30
до 28
преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
И в други градове автобусите се купуваха от протежета и срещу комисионни, но само в Пловдив е такъв батак! Има общински превозвачи които са дори и на печалба, защо някъде може, а в Пловдив не?
отговор Сигнализирай
29
Хейтър
преди 14 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Обръщам внимание на ужасяващата неграмотност в сайта dnes.bg.Ще ми кажете ли какво е "напът"? "Напът" е "национална агенция по приходите"- членувано. За друго не се сещам.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Тези автобуси ги купи навремето великото протеже на Иван Костов и кмет на Пловдив Спас Гърневски, с кредит и много голяма комисионна.
отговор Сигнализирай
27
подлеций
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Ще пхострадат и гражданите и частника от това. Но, ако частника не осъвремени автобусния парк, а просто вдига цените на билетите за лична изгода, то си е кожодер? Ако пък хората нямат превоз се нарушава трафика в града, работа, закъснение... Във всички случаи проблема за разрешение е в начина на организация на транспорта, в договореността с този или други частници и размеран а субсидията, начина на ценообразуване на стойността на превоза. Срамота е, билета да излиза по-скъпо от с личен автомобил
отговор Сигнализирай
26
malcho
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Oshte se vijdat tiq klasi4eski dapajii po gradksiq transport.....drusa se vytre na izkorubena kyrjava sedalka.....vyrti s potni ryce mrsyni gevreka.....po djapanki bumerang ili bos, zagolil shkembaka i se byrshi s pishkir na vrata....shtoto leteto batenca to vytre ne se disha...onaq lamarina se napekla ot slynceto qko.....vytre furna furna...100 gradusa vse edno. I shofera se drusa, nadul tam lepa brena ili nqkva 4alga i psuva nared i narejda Hahahahahah....taka si e...mamata si djasa :)
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
На снимката автобусите и те не са стока.
отговор Сигнализирай
Новини