Защо коремните преси не топят корема?

Упражненията сами по себе си не са достатъчни за видим ефект
20 фев 2021 22:22, Михаела Лазарова
26
Защо коремните преси не топят корема?
Снимка: Istock

Коремните преси са упражнението, което всеки прави, за да постигне мечтаните плочки на корема. Вероятно с всеки изминал ден правите още и още преси, и чакате бленувания резултат. Той обаче не идва. Защо се случва това? Как е възможно да правите десетки, дори стотици коремни преси всеки ден и коремните ви мускули изобщо да не се появяват на хоризонта?

Има няколко причини това да се случва. И една от тях е, че коремните преси сами по себе си съвсем не са достатъчни, за да добиете желания коремен релеф.

Защо коремните ви мускули не се очертават въпреки усилията?

Упражненията за коремни мускули не помагат за коремни мазнини

Колкото и отчайващо да звучи, това е факт. Широко разпространен е митът, че упражненията за корем помагат да изгорите именно тамошните мазнини. Това не е така. Схващането, че колкото повече наблягате на коремните преси, толкова повече ще се оформят и ще изпъкнат коремните ви мускули, е напълно грешно. Проучвания, публикувани в National Library of Medicine показват, че е излишно да се съсредоточавате само в една област от тялото, за да изгорите мазнини.

Нужни са тренировки за цялото тяло, които са наистина ефективни. Индивидуално предопределено е как ще горите мазнини. Всичко зависи от структурата на тялото ви. Затова тренирайте всички групи мускули и правете кардио редовно.

Упражненията сами по себе си не са достатъчни за видим ефект

Коремните преси и всички останали упражнения за коремни мускули са ефективни. Ако стегнете мускулатурата на корема, тя е твърда и осезаемо добре разработена. Но това не означава, че ще е видима. Ако не успеете да стопите покриващия слой мастна тъкан на корема, плочките ви няма да се виждат. А топенето на коремните мазнини не е лека задача. Нужно е търпение, постоянство, строг хранителен режим, следене на калории и редуване на кардио със силови тренировки.

Повече по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


26
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
20
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
аз пък имам не 6 плочки,ами една голяма плоча дето нищо не може да я стопи....
19
0
 
4
 
! Отговори
пръжки преди 10 месеца
Е ми включете котлона.
18
1
 
6
 
! Отговори
емека преди 10 месеца
Защото не напъвате достатъчно във wc-то сутрин.
17
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Кажете го а даскалите по физическо!Хем това с коремните преси вече не е в плана за фвс, хем пак го искат.Абе държавата на фицкултурниците!
16
2
 
14
 
! Отговори
нЕма страшно преди 10 месеца
Поне по половин час на ден хвърляйте гьобеци и коремните ви мускули ще се стегнат.
15
1
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Аз пък се чудех що тия 365 коремни преси дето ги правя през годината нямат ефект
14
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Може и да стане. С повечко бозичка или айрян за по-лесно преглъщане
13
0
 
8
 
! Отговори
До пресата преди 10 месеца
Трудно се предъвкват.
12
2
 
3
 
! Отговори
Пресата преди 10 месеца
До плоския,Ами тогава направо да нагъват плочки, цели.
11
0
 
30
 
! Отговори
за плосък корем преди 10 месеца
Ядат се само плоски неща! Пример - шоколад и пица, банички и други! Добре е шоколадът да е на плочки за по-голям ефект
10
0
 
11
 
! Отговори
Петроханко Брат преди 10 месеца
За да ги хареса някой богат чичко, не е задължително дамите да са оформили six pack така че да не се напрягат много. Топене на мазнини и помпане на коремни мускули са две различни неща.
9
2
 
11
 
! Отговори
те така те преди 10 месеца
Ми така кажете, да се не напиняме! Я се чудим що вече по 20 праим/на седмица/ а файда -йок!! Я да си сипа едно винце!!
8
4
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Коремни преси не, но обратното упражнение - вдигане на краката от лег, помага. Разбира се - търчане и хранене също. Киро Брейка говори и доста глупости, но за тренирането няма грешка, признал съм го.
7
3
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Абе мише как да стопим корема като постоянно сънувам тенджери и чарпаци а мацката във бг не мъчи влюбен човек целувки
6
1
 
14
 
! Отговори
Пресата преди 10 месеца
До 5.Тази intermittent diet много добре работи, изпитано. Само дето не мога спра въглехидратите, много обичам хлебец.
5
1
 
32
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
Аз се опитвах 3-4 години да стопя корема, изтичах около 6-7 хил км, маса кардио и пак не стана... до миналата година, когато направих лека промяна - намалих въглехидратите и започнах да ям всеки ден в рамките на макс 8 часа, а мин 16 само вода и хоп плочки на 40 :) Та коремът не се топи с кардио и фитнес, а с хранителен режим, който пък води до намаляване резистентността към инсулина и от там подобряване на цялостното здраве :)
4
7
 
11
 
! Отговори
Изпитана рецепта преди 11 месеца
Правете секс! Тази дейност стяга и оформя всички мускули, но само при условие, че участвате активно в това мероприятие, а не се държите като дърво, което чака партньорът /или партньорката/ да свърши цялата работа.
3
2
 
22
 
! Отговори
Баба знае 2 и 200 преди 11 месеца
Оти многу папат, па и биричка попийнуват.И те ти го шкембако.Ама ако ореш и копаш, шкембе нема!Поздрави от Трън
2
1
 
15
 
! Отговори
Пресата преди 11 месеца
Само с преси. Не става, трябва да се намали и плюскането.
1
3
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
дано киро брейка не прочете това за хранителните режимище вдигне кръвното и ще ви изнесе лекция по улични ругатни