Helpbook: Безпардонно отношение на служители от Български пощи

Сигнал, постъпил в платформата на Investor Media Group
Обновена: 25 сеп 2019 19:29 | 25 сеп 2019 19:25, Анисия Иванова
67

Снимка: Helpbook

Ще ви запознаем със сигнал, постъпил в платформата на Helpbook.info, за безпардонното отношение на служители от Български пощи в София.

"Здравейте, бих искала да изразя възмущението си от обслужването в пощенски клон 1517, София, Сухата река, бул. "Ботевградско шосе". На 19 септември в 18:30 ч. отидох в пощенския клон, за да изпратя 2 колетни пратки до България. Служителката, която приема пратките, отказа да приеме пратките, защото опаковките им били цветни, а изискването било да са опаковани в едноцветна опаковъчна хартия.

Оказа се, че такава хартия или друга подхдяща опаковка не се предлага в пощенския клон. Колетните ми пратки бяха  в здрави кашони, добре опаковани, надлежно надписани и с поставени допълнителни найлонови пликове за водоустойчивост и смятам, че нямаше никакви основания да не бъдат приети за изпращане. Помолих да ми посочат къде са изложени изискванията, на базата на които ми отказват пощенската услуга, но не ми посочиха нито конкретен документ, нито информация къде се съдържа такъв.

Поисках дамата да се легитимира, за да подам жалба, но тя отказа с отговор, че не е длъжна. Не носеше табелка с името си и се държеше изключително грубо. Забелязах, че в пощенския клон има приети други пратки, опаковани в големи карирани торби, и направих снимки, за да докажа, че прилагат двойни стандарти, при което трите служителки скочиха срещу мен, опитаха се да вземат телефона ми и извикаха охраната да ме изгони!

Бях дърпана от охраната, публично унижена и нападната словесно от всички служителки (от които никоя нямаше табелка с името си). Това е абсолютно недопустимо и неприемливо поведение от страна на служители към клиент!

Разгледах уебсайта на български пощи и внимателно се запознах с правните документи, регулиращи предоставянето на пощенски услуги, включително Закона за пощенски услуги, Правилника за пощенските колети и Общите условия на договора с потребителите на универсалната пощенска услуга и пощенски парични преводи, но никъде не се съдържа информация за цвета и материала на опаковките.

Разписаните изисквания се отнасят единствено за съдържанието, размерите, адресирането и теглото на пратките. Следователно или български пощи са изготвили специфични изисквания, които не са достъпни публично за клиентите, или такива изисквания не съществуват и служителите злоупотребяват с положението си, като самоволно решават кога и чии пратки ще приемат.

Смятам, че е редно да има ясно и точно разписани правила за опаковането на колетните пратки, които да бъдат оповестени на клиентите, и ако има конкретни изисквания за вид, цвят и материал на опаковки, то такива опаковки да бъдат предлагани за закупуване в пощенските клонове.

В крайна сметка закупих 2 броя от единствените опаковки (съвсем малки кашончета), които предлагаха, за да изпратя поне 10% от подготвените си пратки, при което ми се наложи да разопаковам и прехвърлям вещи от една кутия в друга на пода в пощенския клон.

Смятам, че потребителски и човешките ми права бяха грубо нарушени, като ми беше отказано извършване на услуга без основание и бях подложена на публично унижение! Надявам се да предприемете съответните ответни действия по случая.

Приложено изпращам 2 снимки на колетните пратки, които отказаха да приемат и 1 снимка на пратките в карирани торби, които вече бяха приети", завършва нашият потребител.

Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info. Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


67
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
62
0
 
3
 
! Отговори
Е преди 3 години
До Смях Само че това не са държавни служители!Държавни служители са само служителите във Министерствата Агенциите Съдилищата!
61
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Те Български пощи са в 50 години на миналият век. След подобен случай вече не стъпвам там. Като четох в нета имало забележки, че е писано с черен химикал. Освен това, изпратих една пратка и получателката не можеше да си я вземе, защото и казваха, че не е там пратката. Безумие в 21 век. Да ги купува някой. То са печатчета, ретро обстановка. Написах им оплакване, отговорът беше къде се е случило за да вземат мерки. Сякаш е нещо инцидентно.
60
4
 
13
 
! Отговори
Русенлия преди 4 години
В гр. Русе например пазачът на пощата продава във фоайето на сградата ракия, трушия, вино, домати, яйца, мед и прочие. Има си специална масичка за това. Лично шефката на пощата пазарува от него (вероятно с намаление). Касов апарат разбира се няма...
59
2
 
6
 
! Отговори
Гост преди 4 години
Затова куриерските компании ще процъфтяват,а държавните пощи ще са като паразид ,който само смуче държавни пари.Пари,които ние плашаме,и вместо да се изразходват за полезни неща те ги дават на пощите.
58
2
 
5
 
! Отговори
Dd преди 4 години
Така е наистина но по отношение на цени за доставки до Европа и целия свят няма друга алтернатива.Питал съм в Еконт и Спиди и доставката им за извън България е фиксирана:от 0 до 0.500 грама-50 лева.Това е реалността.
57
3
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Моите впечатления са същите. Просто го затворете това държавно соц предприятие.
56
0
 
2
 
! Отговори
Блаа преди 4 години
До АКоя пратка е с реклама на друга спедиторска фирма, че нещо аз не видях?
55
5
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Служителите на Български пощи навсякъде се държат по един и същи начин, защото още си живеят в социализма.Налагало ми се е да ползвам услугите им в различни градове, разлика няма.И въбоще не ме интересува колко им плащат, те са и некадърни, та дори и тия заплати не заслужават!Пишат на компютър с два пръста, не могат да се справят с елементарна програма за отчитане на пратките, но имат претенции за заплати.Като не са доволни, защо не си търсят друга работа?Само не ми казвайте,че такава няма.
54
5
 
15
 
! Отговори
65 преди 4 години
Да идат да работят в лиДъл,за 800-900лв.Ще ги спукат от работа.На третият ден и без молба ще напуснат.Има места където комунизма е жив.Само портрет на стената няма
53
3
 
15
 
! Отговори
65 преди 4 години
До коментиращият,,Факт".Категорично съм против вашето мнение,че за 600лв не им се работи.Тоес за мин.раб.заплата.Ама тя беше 400 (2016год) сега е 600.Е ,всеняма да им се работи ли?Ами че утр ще стане 1000лв и само защото е минимална пак няма да им се работи.И не само на тях.Ами да напуснат.По цял ден си клатят краката.Ама кокала колкото и оглозган да е пак го държат.Всеки сам си пише молбата за работа,нали?
52
3
 
17
 
! Отговори
Митко преди 4 години
Често пазарувам от Интернет и винаги предпочитам куриерските фирми за доставка. Има и не особенно читави - малките особенно, но БГ пощите обслужването е под абсурдното. Беше ми отказано да заплатя с карта например. Служителите са масово лелки и чички дето елементарни обноски нямат. Не случайно куриерските фирми набраха толкова скорост. И да - гледам когато поръчвам да не е през БГ пощи, защото просто не ми се занимава с тези соц. динозаври
51
15
 
4
 
! Отговори
А преди 4 години
Много ясно че няма да ги вземат - опаковките са РЕКЛАМНИ, а НЕ цветни. Още повече, че една е на друга спедоторска фирма. В която и спедиторска фирма да отидеш ще те накарат да ги преопаковаш.Заслужила си си го 😁
50
0
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
България е хейтърска Индия.. хаос, хората криви, говорят и правят глупости.. криви умове, криви улици.. няма какво да се чака.. нещата от които не се печелят директно големи пари никога няма да се променят значително тук
49
21
 
7
 
! Отговори
гг преди 4 години
И аз съм бил обект на такова отношение в пощата. Но като ти плащат колкото да не умреш от глад и работиш в подтискаща обстановка - как да си вежлив с клиентите?
48
6
 
26
 
! Отговори
Достатъчно! преди 4 години
Подкрепям всичко изложено в оплакването. Още от едно време тези "лелки" се държат като венециански дожи. Заплащането не е и не трябва да бъде фактор за нивото на обслужване! Дано се пенсионират скоро тези тетки та да се смени това поколение от търтеи!
47
8
 
16
 
! Отговори
факт преди 4 години
На тези, които работят за заплата 600 лв. и без всякаква перспектива не им пука. Това е обяснението.
46
3
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Трябва да съм луд да използвам Български Пощи при наличието на толкова други сигурни и коректни куриери. Пращал съм и съм получавал без никакви проблеми досега. Не знам колко струва през БГ Пощи, но дори да е по-евтино не бих им се доверил.
45
42
 
10
 
! Отговори
Владимир преди 4 години
Имам си вземане даване с БГ Пощи и винаги са били коректни и отзивчиви. Никога не съм имал проблеми с тях. А вие не забравяйте, има хора всякакви, има и други спедиторски фирми за България и за чужбина. Като чета самата статия и си представям и недоволната простачка дето е тръгнала да прави скандали на пощаджийките.Един съвет - НАМЕРИ СИ МЪЖ, ако нема земи си батерии ...
44
5
 
22
 
! Отговори
Иванов преди 4 години
Доста *** са служителите в пощите, но за тия пари няма да отидат инженери и икономисти да работят там.
43
1
 
20
 
! Отговори
бай х преди 4 години
ако ви се пие отлежала ракия - нека някой ви изпрати прясна ракия по български пощи : ::)))