Amstel предизвиква хората да наливат повече време в истински ценните моменти

Пътуване до Амстердам и над 500 награди очакват включилите се в проекта за добре прекарано време
Спонсорирано съдържание | 2 юни 2015 12:49, Екип на Dnes.bg
Amstel предизвиква хората да наливат повече време в истински ценните моменти
Снимка: Amstel

Amstel отправя предизвикателство към хората у нас да наливат повече време в истински ценните и качествени за тях моменти. Това стана ясно, след като марката обяви старта на своя проект за събиране на ценните моменти в ежедневието на българите. Всеки може да вземе участие в инициативата "Time Well Spent", като сподели какви са неговите специални моменти на онлайн платформата www.timewellspent.bg. Един от участниците ще спечели екскурзия до Амстердам за двама, а други 540 ще получат предметни награди, уточниха от бранда в България, който се произвежда и предлага от компания ЗАГОРКА.

В рамките на предизвикателството Amstel отправя 30 предизвикателства към участниците. Всеки може да избере кое от тях да приеме и направи, като за изпълнението им участниците имат на разположение две седмици. Предизвикателствата варират от разходка в парка с близки и приятели, пътуване до някой от 100-те туристически обекта, или посещение на рок концерт. Инициативата ще продължи до 20 юли.

"Селектирахме предизвикателствата след проучване на тема какво за българите означава добре прекарано време. Резултатите показаха, че 70% от хората искат да наливат повече време в пътувания и активни уикенди с приятели и семейство, а шест от десет биха желали по-често да посещават публични и социални събития, като концерти, тетатрални постановки, кино и изложби", коментира Валентина Йенсен, бранд мениджър Amstel в „Загорка“ АД. 

Успоредно с предизвикателствата към потребителите Amstel събра и четири популярни личности, които заедно с марката ще търсят формулата на добре прекараното време. Съвременният български автор Емил Спахийски, фотографът Делян Марков, певицата Ваня Щерева и журналистът Ивайло „Нойзи“ Цветков се впускат в предизвикателството да налеят време в моментите, които си заслужават. В рамките на проекта всеки от тях ще покаже и реализира своето виждане за добре прекарано време. А дали предизвикателството е изпълнено или не, ще може да се проследи на сайта www.timewellspent.bg.

Amstel е първата международна бира, която се произвежда по лиценз в България, в пивоварна Загорка в Стара Загора. Запазени са автентичната рецепта, съставки и контрол върху качеството, които са превърнали Amstel в успешна марка в над 120 държави по света.

Пивоварната „De Beiersche Bierbrouwerij de Amstel“ отваря врати в Амстердам през далечната 1870 г., за да произвежда бира пилзнер по баварски стил. И до ден днешен Amstel Premium Pilsener е ценена като една от най-добрите пилзнер бири, печелеща многобройни признания по време на дегустации. Времето е тайната съставка в Amstel Premium Pilsener. Времето, което е нужно за да отгледаме златен ечемик, търпеливо да го превърнем в най-добрия малц и да развием хмела с богат букет от аромати. Резултатът е пиво, балансирано до съвършенство – освежаващо пивко, с дръзки, но ненатрапчиви нотки на хмел и с ясно изразен характер.


Още по темата: Amstel
Още от
Спонсорирано съдържание