Молсън Корс Бевъридж Кампъни скоро ще бъде първата компания, която лансира нова алкохолна напитка - хард зелцер - координирано на пазари от страните в Централна и Югоизточна Европа. В България хард зелцерът ще допълни богатото портфолио на "Каменица" АД в емблематичната за компанията година, в която тя празнува 140 години от създаването на първата българска бира. С този ход една от най-големите пивоварни компании в света разширява продуктовото си портфолио в категорията на други алкохолни напитки в региона на Централна и Източна Европа.
Хард зелцерът е нова алкохолна напитка, която за кратко време става абсолютен хит в САЩ и други части на света. Тя представлява газирана вода с естествен аромат, алкохолно съдържание от 4 до 6% и с освежаващия си вкус вече смело е наричана една от любимите алкохолни напитки по света.
През последните 2 години хард зелцерът постига ръст от 200% в САЩ, утроявайки обема си и печелейки пазарен дял от 0.8% до 2.6% през 2019 г. спрямо 2018 г. Очакванията са в следващите 2 години напитката да се превърне в категория за 4,7 милиарда щатски долара, което според маркетинг експертите се дължи на приятния и лек, освежаващ вкус, който я прави подходяща за консумация при различни поводи, и не на последно място - на модерното излъчване.
Хард зелцерът на Молсън Корс е с натурални аромати, без изкуствени оцветители и подсладители, без глутен, без консерванти и подходящ за вегани.
"Амбицията на компанията ни, както заявихме още миналата година, е да се развиваме извън бирената категория, проучвайки други територии и сегменти, и предлагайки алтернативи на потребителите по целия свят. Резултатите от изследванията ни на големите пазари като САЩ показаха страхотен потенциал за хард зелцерите. Затова и решихме да предложим на потребителите от Централна и Югоизточна Европа този вид алкохолна напитка, която завладява света с бързи темпове", споделя Сергей Йесков, главен изпълнителен директор на Молсън Корс Бевъридж Кампъни за Централна и Източна Европа.

Първите марки хард зелцери вече започнаха да се появяват и в Европа. Консуматорите от страните в Централна и Югоизточна Европа все повече възприемат световните тенденции за потребление. Ето защо очакванията на производителя са потребителите в тази част на света да харесат новата и освежаваща, различна алкохолна напитка, която вече демонстрира страхотния си растеж в различни страни.
"Вярваме, че хард зелцерите ще стават все по-популярни занапред, точно както се случи с тях и на други пазари по света. В Каменица винаги сме били новатори и сме търсили начини как да надграждаме портфолиото си от марки в стремежа не просто да удовлетворяваме вкусовете на потребителите, но и да ги изненадваме, да предлагаме нови и различни преживявания. Вълнуваме се, че точно през тази година, когато отбелязваме нашата 140 години, правим това отново“, коментира Владан Матич, изпълнителен директор на "Каменица" АД.
Новият хард зелцер от Молсън Корс, който ще бъде пуснат в региона на Централна и Източна Европа в началото на лятото, ще се предлага в няколко разновидности, подходящи за различни вкусове и поводи за консумация.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Франция реши да понижи с по-малко от планираното корпоративния данък заради опозицията
Идва ли охлаждане на пазара на акции?
Как един тръбопровод превърна Канада в световна енергийна сила
Великобритания ще продаде 20 изтребителя Eurofighter Typhoon на Турция
"Лукойл" планира да продаде международните си активи
Лихвите на потребителски и жилищни заеми намаляват на годишна база през септември
Три зодии, за които кариерата е на фокус на 28 октомври
Илия Лазаров: Големият печеливш от войната в Украйна ще бъде Китай
Радев: Задкулисие и липса на отговорност спъват развитието на България
Има ли България резерви от горива или са само на документи?
Същинската част от Купата на България започва
Реал Мадрид взе решение за Винисиус Жуниор
След 14 месеца игнориране от трима треньори: Той отново игра за ЦСКА
Дербито на Пловдив наближава: Феновете на Ботев изкупиха билетите като топъл хляб
Трансфер на "Герена": Левски продава Марин Петков за 2.5 млн.
Цветомир Найденов пак е тук! Ето какво написа след 5:4 над Лудогорец
Нумерологична прогноза за месец ноември
Sabaton, Savatage, Epica и Sevi влизат в Be4 HILLS
13 маникюра, идеални за Хелоуин (+Снимки)
Рецепта за вегетарианци: Печено червено цвекло с розмарин
Маникюри за късмет и пари през ноември (+Снимки)
Рестарт на диетата: Есенни храни за здраве и отслабване
Всяко второ дете в България е жертва на кибертормоз
Орбан ще обсъди с Тръмп санкциите срещу "Лукойл"
Адвокат Михаил Екимджиев: Промяната на обвинението на Коцев е процедурен трик
На година в България от мръсен въздух умират 12 хиляди души
Утре България и „Райнметал“ официално подписват стратегическия проект за барут
НСТС се оказа безсмислен: Остана без решение за почивките по празниците, нито за отпуските за родителите
Екзотична физика: Каква трябва да бъде неутронната звезда, за да се превърне в черна дупка
Сияеща метеорна следа „фотобомбардира“ кометата Lemmon в невероятни кадри от телескоп
Astrobotic отложи изстрелването на лунната сонда Griffin-1 за средата на 2026 г.
Светът е на крачка от откриването на ваксина срещу рака
Исторически момент: Ще „хванем“ парче от комета
Експеримент показа поведението на хората няколко дни преди края на света