Обявиха компанията, продала най-много коли за годината

Това е Toyota
30 яну 2023 20:23, Росен Стойчев
18
Обявиха компанията, продала най-много коли за годината
Снимка: БГНЕС/EPA

Японската автомобилна компания Toyota е продала най-много автомобили за миналата година, съобщи Блумбърг.

Статистиката е за миналата година.

Още по темата
За периода са продадени 10.5 млн. коли.

Компанията е водеща по този показател на глобално ниво за трета поредна година. Продажбите на групата в световен мащаб са намалели с 0.1 процента.

На второ място в глобален мащаб е Volkswagen Group. Нивото на продажби е от 8.3 млн. автомобила.

От Toyota се радват на много добро търсене в Азия. Това спомага и производството.

Разработени са плановете и за тази година.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


18
Още по темата: моделtoyotaколи
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
15
0
 
0
 
! Отговори
aa1820 преди 10 месеца
Колкото повече европееца се мисли за нещо повече, и смята азиатците за ***, толкова по-бързо ще се превърне в техен роб. Длучи се с компютрите, телефоните, автомобилите са на път. Извън Европа, всяка втора кола е японска, а китайските коли се виждат вече навсякъдени това не може да бъде спряно ограничавайки пазара и подкрепяйки собственото производство. Единствено чрез нови технологии, ниски цени и качество се получава,а европ. коли не са нито най-евтини, нито най-надеждните.
14
5
 
2
 
! Отговори
до 14 преди 1 година
Купи си нова Дачия за да разбереш каква е разликата между "автомобил" и автомобил. Иначе с двете ръце за Шкода, европейците трябва да подкрепяме европейското производство ако не искаме да се превърнем в роби на азиатските при-мати.
13
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
С авенсис сме вече 13 години. Купихме я нова. Не ни се е налагал ремонт никога. Следващата пак ще е такава, е, не авенсис, вече не се произвежда, но твърдо тойота. И пак - нова.
12
3
 
7
 
! Отговори
Преди шкодата преди 1 година
карах корола. И от двете съм доволен, но европейският автомобил ми е по на сърце.
11
3
 
3
 
! Отговори
Покарай Шкода преди 1 година
та да разбереш какво е истински автомобил!
10
5
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Вече е все тая каква кола ще купиш, всичките са еднакви. Преди десет години имаше значение.
9
1
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Тойота не съм карал,но поне водачите и собствениците на такива автомобили,не правят лошо впечатление и като цяло минават в категорията възпитани и уважаващи околните,за разлика от нароилите се шкодажийски дивацu, които са си взели по един чешки кош ,и са като подивели. Нещо средно между голаджия-алфист взел на заем петстин конювото бенве от приятел. Няма правила, няма закони, само газ на дръгела чешки.
8
2
 
11
 
! Отговори
Иван преди 1 година
И аз се сдобих с нова Тойота през 2022 - Rav4 Plug-in Hybrid. Супер икономична, над 300 конски сили, комфортна, както в града, така и на дълги пътувания извън града. Страхотен автомобил! Жалко, че Тойота успяват да произведат твърде малко бройки от този модел - хубаво би било повече хора да могат да се сдобият с такова бижу.
7
8
 
5
 
! Отговори
Чакала2 преди 1 година
Карам Rav4 hybrid не защото ми харесва, а защото ,освен да я караш друго по нея нищо неправиш.Иначе -визия 4,возия твърда,шумна е ,старт 3 бавна много..седалки неудобни -особенно предна дясна"като в полък за яйца "с една истинска дума КОШМАР.
6
32
 
9
 
! Отговори
А преди 1 година
Брутални кошове дялани с теслата. Трябва да си бавноразвиващ се за да предпочетеш да си купиш Тойота.
5
2
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
5 до 6 - взех Камри. Бях тръгнал за Рав 4, но нещо не ми хареса. Да, чака се доста, за някои модели вече и повече от година. Все още не могат да преодолеят кризата с чиповете.
4
7
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
И аз си купих новичка Тойота хибрид през 2022г. Чаках я 9 месеца, но сега съм супер доволен от колата. Харчи ми 5,5 градско и е много комфортна семейна кола. Дано тази марка продължи да е номер 1 в България, защото Тойота може да не произвеждат най-джиджаните ефектни коли, но за сметка на това са изключително качествени и здрави произведения на японската техническа мисъл. Някой ден, когато забогатея още малко - ще мина на Лексус, за да се поглезя още в този живот :)
3
14
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Ехе, цяло студентство карах една Селика (последната 7ма генерация). 192к. с., но моята беше модифицирана. Бях я направил 390к. с.. Сериозна работа за 1000кг маса- наред се гаврех с немски бараки. След това скочих на 370z, а после- на батко му GT-R. Последният още го имам и не се разделям с него за нищо на света. Разбира се, наложи се да взема и семейна нова кола като се роди дете. Еми, нямаше японска да е адекватна като мощ... Взех немска чисто нова- няма грешка. Но Тойота ми е на сърце винаги.
2
13
 
6
 
! Отговори
Мдаа преди 1 година
Тойота не е онази тойота. Понеже всичко е абсолютна пластмаса и таблети в момента най-добре да купиш най-евтиното възможно нещо. Скъпото е същото "качество". Даже и дачиа-та не става вече.Ако предлагаха тука Тата или индийските версии на сузуки веднага щях да се метна - само коруба, волан, ***, лост и двигателче от косачка. Няма кво да се счупи.
1
8
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Коло от тия Тойоти са произведени в Япония и колко в Китай?