Конкурентна ли е България в алтернативния туризъм?

Липсва реклама, която да стимулира малките, но уникални обекти
11 юли 2016 11:07, Екип на Bloomberg
0
Конкурентна ли е България в алтернативния туризъм?
Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Туристът, който посещава алтернативни обекти за настаняване, търси нещо уникално и индивидуално като преживяване. Ако се промени манталитетът на обикновения човек, търсещ най-ниската цена за дадена туристическа услуга, ще се създаде предпоставка - обектите в България да надграждат и повишават възможностите за алтернативни услуги. Това каза Петър Иванов от Асоциацията на къщите за гости в България в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

По думите му България като туристическа дестинация е една от страните с най-богати както природни, така и културно-исторически ресурси. Малкият бизнес обаче не успя да се възползва от финансирането по оперативните програми в първия програмен период, каза още Иванов.

Според експерта алтернативните форми за туризъм в България разчитат много повече на интереса на чуждестранните туристи, отколкото на вътрешния пазар. 

"Липсва реклама, която да стимулира малките обекти, предлагащи алтернативен туризъм. Държавата може да подпомогне развитието на този сектор с организирането на международни изложения и създаването на Агенция за алтернативен туризъм. България има богата история и паметници, с които може да рекламира своя продукт. Потенциално насочване към модела на Македония може да бъде погрешна стъпка", смята Иванов. 

Вижте повече във видеото на Bloomberg TV Bulgaria

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


0
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари

Спонсорирани публикации