Теч на масло приземи самолет на Germanwings

Полет от Кьолн за Венеция бе отклонен и се приземи в Щутгарт
Обновена: 4 апр 2015 16:55 | 4 апр 2015 16:48,
15
 Теч на масло приземи самолет на Germanwings

Самолет на Germanwings, изпълняващ полет от Кьолн за Венеция, бе отклонен и се приземи в Щутгарт заради изтичане на машинно масло, се казва в изявление на авиокомпанията, цитирано от Франс прес.

В самолета Airbus А319 е имало 123 пътници и петима членове екипаж. При засичане на проблема пилотът е изключил един от двигателите и се е приземил в Щутгарт.

„Това е стандартна процедура за безопасност, а не аварийно кацане. Пътниците са напуснали самолета нормално”, подчерта компанията и добави, че машината се проверява от техници.

Пътниците ще бъдат превозени по-късно до Венеция с друг полет.

На 24 март самолет Airbus А320 на Germanwings се разби във Френските Алпи и загинаха всичките 150 души на борда. По първоначални данни от разследването германският втори пилот Андреас Лубиц нарочно е разбил самолета в планината.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


15
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
До Анонимен "Ще предложиш ли някаква алтернатива"Влакче но не българско, а например Ориент експрес.
9
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Airbus ковчезите освен от изхвърляне на лудите пилоти от пилотската кабина се нуждаят от екип въздушни механици способни в движение да го разглобят и сглобат вече правилно.От пилоти няма нужда (видя се) 3 ПЦта ще свършат работата но не под Виндовс.И друго драги пътници, за бога напишете си завещанията преди пътуване защото юре бъркотиите стават ОГРОМНИ.
8
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
До славянин"Тези западни летящи морги кога ще бъдат спрени от употреба!?"Ще предложиш ли някаква алтернатива?
7
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Последната информация от вел;иката Луфтханза за "алпиеца" Лубиц. Андреас, който пилотирал Еърбъса имал дървена протеза вместо единия му крак, едното му око било стъклено (а другото както знаете с отлепена ретина) и използвал слухов апарат. Ръцете му били сковани от остър артрит и много трудно ги движел, за което дълго се лекувал и получил болничен. Още от малък страдал от аутизъм и анорексия.
6
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Кацане с един двигател хич не ми е "нормална процедура"!!
5
1
 
6
 
! Отговори
Коко преди 9 години
До славянинКогато почнат рисите да правят нещо дето малко от малко да е дъгавоА на спеца дето дрънка глупости че еърбъсите били *** искам да кажа че машинките са си много добри ама има доста неща скрити зад понятието "безопасен полет"
4
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
"Самоубиецът" Андреас Лубиц е възкръснал и източил маслото на тоя Еърбъс. Негова работа е това! И пак нарочно, умишлено!
3
5
 
11
 
! Отговори
Цветанка преди 9 години
Еърбъсите и Старфайтерите са най големите произвеждани ***!?....През 70те години всеки ден загиваха м/у 5 и 11 западногермански военни летци. И вместо да ги спрат на момента,тъпите германци се самоизбиваха месеци наред.....те това е!?
2
1
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Да ни съобщавате сичките му проблеми на Джърмануингс своевременно !И да не забравяте да ни споменувате за падналия самолет и втория му пилот, който бил болен, недъгав, но пилотирАл понеже излъгАл всичките му...А за падналия в Украйна самолет да не забравите да не ни споменете нито дума ! Всеки ден няма да ни пишете за него !
1
0
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
"Това е стандартна процедура за безопасност, а не аварийно кацане. "Да бе, то по принцип си тече масло от двигателя, въобще не е авария...