Leo Burnett -София ще поеме медийната реклама, която включва изработването на креативна концепция за телевизия, радио, външна реклама и Интернет.
“За нас ще бъде чест и ние сме изключително радостни от възможността да партнираме на БTК Мобайл за успешното стартиране на третия мобилен оператор с търговската марка ВиваТел. Нашата цел е да предоставим рекламна концепция, която да спечели доверието и да насочи вниманието на българските потребители към изключителното качество на услугите, които предлага ВиваТел на своите потребители”, заяви Ася Маджарова, Изпълнителен директор на Leo Burnett София.
Агенция Крес спечели конкурса за немедийна реклама, която включва организирането и провеждането на събития, специални промоции, игри и др.
“Стартът на третия мобилен опреатор е огромно предизвикателство за нас и с удоволствие ще се присъединим към екипа на ВиваТел за осъществяването на един от най-амбициозните рекламни проекти, като се надяваме заедно да променим понятието за мобилна комуникация в България”, заяви Калина Иванова, управител на рекламна агенция Крес.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.