Колкото и силно оръжие да е маркетингът, от него не бива да се очакват чудеса за решаването на фирмени проблеми от всякакво естество. Това каза гуруто на маркетинга проф. Филип Котлър на проведен в сряда еднодневен семинар, осъществен с медийното партньорство на Investor.bg.
Успехът според проф. Котлър се крие в намирането на подходящите хора и поставянето им на правилните места в компанията, което води до генерирането на нови и иновативни идеи за нейното развитие.
Пред многобройната аудитория, която се беше събрала да чуе съвременните тенденции в маркетинга и фирменото управление, Филип Котлър говори за подобрението на връзките между маркетинга и продажбите в съвременните компании, за т.нар. холистичен маркетинг и за начините да бъдат събирани идеи от фирмените клиенти.
Виждането на водещия специалист по отношение на маркетинга е, че той трябва да обхваща цялостната дейност на компаниите с цел подобряване на продуктите и ефективното разработване на новите продукти.
Тази концепция, известна още като холистичен маркетинг, изисква тясното сътрудничество между всички звена в компанията с маркетинговия отдел. Така според професора се създават възможности за създаване на ефективни проекти, които са напълно съобразени със съществуващата в съответния отрасъл пазарна ситуация.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.