IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Котлър: Маркетингът е силно оръжие

Успехът според проф. Филип Котлър се крие в намирането на подходящите хора и поставянето им на правилните места в компанията

Проф. Филип Котлър. Снимка: Investor.bg

Проф. Филип Котлър. Снимка: Investor.bg

Колкото и силно оръжие да е маркетингът, от него не бива да се очакват чудеса за решаването на фирмени проблеми от всякакво естество. Това каза гуруто на маркетинга проф. Филип Котлър на проведен в сряда еднодневен семинар, осъществен с медийното партньорство на Investor.bg.

Успехът според проф. Котлър се крие в намирането на подходящите хора и поставянето им на правилните места в компанията, което води до генерирането на нови и иновативни идеи за нейното развитие.

Пред многобройната аудитория, която се беше събрала да чуе съвременните тенденции в маркетинга и фирменото управление, Филип Котлър говори за подобрението на връзките между маркетинга и продажбите в съвременните компании, за т.нар. холистичен маркетинг и за начините да бъдат събирани идеи от фирмените клиенти.

Виждането на водещия специалист по отношение на маркетинга е, че той трябва да обхваща цялостната дейност на компаниите с цел подобряване на продуктите и ефективното разработване на новите продукти.

Тази концепция, известна още като холистичен маркетинг, изисква тясното сътрудничество между всички звена в компанията с маркетинговия отдел. Така според професора се създават възможности за създаване на ефективни проекти, които са напълно съобразени със съществуващата в съответния отрасъл пазарна ситуация.

Вижте още

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Бизнес
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата