IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

ДАИ констатира: Автобусни шофьори редовно недоспали


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Е то само шофьорите да са, българина работи масово по 10-12 часа и събота до обяд (до 14 следобяд) а му плащат 300 лева и го осигуряват на 4 часов работен ден. Като се оплачеш, навън.. Тези инспектори по труда за никакъв не стават, работят със собствениците на фирми и всички си плащат, в крайна сметка го духа работника
отговор Сигнализирай
10
БМ-13
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
6. моторни превозни средства, както следва:а) моторни превозни средства с две оси - 18 t;б) моторни превозни средства с три оси - 25 t (26 t);в) моторно превозно средство с четири оси с две управляеми оси - 32 t;Искаш ли да докажеш, че се спазва тази НАРЕДБА 11 от 3.07.2001 г. за движение на извънгабаритни и тежки пътни превозни средства ?Защото ако се хванем на бас по един камион бира още утре ще ти покажа, че едно 80 % от всички тежкотоварни автомобили карат претоварени. Циркаджия.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
До БМ-13, ей "специалиста" ти кога си виждал тахошайби на новите модели товарни коли и автобуси? Всичко вече е на електронна карта.А разсъжденията ти за товаримостта са уникални. Я се замисли, ако имаш с какво защо всичко над B категория е с двойни гуми, повече оси и т.н.
отговор Сигнализирай
8
БМ-13
преди 14 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Аз бих запитал ДАИ по друг въпрос - тежкотоварните автомобили. Мерцедес тежащ 16 тона трябва да кара полезен товар също 16 тона, а има дни когато возят по 30-35 тона. Нали се сещата какво става с пътищата ни които не са проектирани да издържат на подобно движение - автомобила и товара над 50 тона.Да не говорим за гондолите, триоси и четириоси... Там става вече сериозно.
отговор Сигнализирай
7
КауБойко
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Защо не досписват. Защото при все приличните цени, които вземат превозвачите те постоянно реват за още и се чудят от какво да спестят и от кой работник да изцоцат някой лев за да могат да си карат многогоривните джипове. За съжаление ще трябва да се извърви целия капитализъм, включително най-примитивната му начална форма, в която тънем вече години и няма изглед за напредване. И когато четем историята на прохождащия капитал в Англия и Франция все едно четем тази на България днес.
отговор Сигнализирай
6
ivo
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
te si znaqt nai dobre pove4e ot 9 9asa ne trqbva da rabotqt
отговор Сигнализирай
5
БМ-13
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Има ги пак тахошайбите, но са открили лесен начин за манипулирането им. Става с един магнит близо до тях - като времето през което магнита е там го отчита като почивка.
отговор Сигнализирай
4
ТИКВА
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Споко скоро няма да имат гориво или ако имат ще е 5 лв и нема да карат пичовете!Апокалипто идва !
отговор Сигнализирай
3
мери-попинс
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 7
Не е само това(до 2).Някога имаше тако шайби(не съм сигурна дали така се казваха),и нямаха право да карат повече от поределени часове.Сега дали ги има,незнам.И ако ги има,не спазват тези порядки. Да не говорим,за младите шофъори,които са майстори на спорта.Грехота е хората да умират,заради пенсионери или некакви си гъзари.
отговор Сигнализирай
2
ПЕНСИЯ
преди 14 години
Харесвам 21 Не харесвам 7
Автобусните шофьори са предимно 59-65 годишни дедета ,на които им плащат по 20-25лв. на ден!!! Така печелят шефовете на фирми ,тъй като не плащт осигуровки за тях, а дедетата са доволни ,че вземат някой лев и гледат млади мацки!!
отговор Сигнализирай
Новини