Неясните реклами на кредити продължават

Девет акта за нарушения на законодателството при рекламиране на потребителски кредити е съставила Комисията за защита на потребителите (КЗП) от началото на 2008 г.
16 апр 2008 13:34,

Девет акта за нарушения на законодателството при рекламиране на потребителски кредити е съставила Комисията за защита на потребителите (КЗП) от началото на 2008 г., съобщиха от комисията.

Някои от банките, които са посочили в рекламните си съобщения лихвен процент или друга цифра, свързана със стойността на кредита, не са информирали потребителите за годишния процент на разходите по кредита (ГПР) и не са посочили представителен пример за стойността му, което е нарушение на законодателството.

ГПР представлява сборът от годишната лихва, еднократната комисиона за банката при усвояване на кредита и годишната такса за управление на кредита.

Вижте още

 


Спонсорирано съдържание