Онлайн медиите се справят добре въпреки кризата

Тези, които показват най-добри резултати, са сайтовете с качествено съдържание и силна марка
19 май 2008 09:49,
Онлайн медиите се справят добре въпреки кризата
Снимка: Булфото

Онлайн медиите се справят добре въпреки забавянето на икономиката, като тези, които показват най-добри резултати, са сайтовете с качествено съдържание и силна марка. Това коментира пред Ройтерс президентът на Online Publishers Association (OPA) Пам Хорън.

В сегашната ситуация сайтовете имат предимство пред традиционните медии, защото позволяват на рекламодателите да се насочат към потребителите по много точен и печеливш начин, смята Хорън.

По думите му тази възможност да се насочва посланието по много ефикасен начин означава, че създателите на интернет съдържание би трябвало да продължат да отбелязват значителни рекламни приходи през настоящия икономически труден период.

Вижте още


Спонсорирано съдържание