Изпреварвате конкуренцията в онлайн търговията с "купи сега, плати по-късно" модела на NewPay

Списъкът с чакащи за качване на платформата бизнеси се запълва с всеки изминал ден
Обновена: 9 юни 2021 09:49 | 9 юни 2021 09:48, Александър Попов

Един от най-значимите финтех трендове към момента – моделът „купи сега, плати по-късно“ (Buy Now Pay Later или BNPL), е вече напълно достъпен и у нас с NewPay. Изцяло българската компания следва примера на лидери в сегмента като Klarna, Afterpay и Affirm. Онлайн платформата NewPay е първият класически такъв модел у нас, а списъкът с чакащи да се интегрират онлайн търговци бързо се запълва. И в това няма нищо случайно!

„Купи сега, плати по-късно“ моделът е изключително конкурентно предимство за всички онлайн магазини, които искат да разширят дейността си, да отговорят на съвременните тенденции за предлагане на по-лесни, сигурни и удобни методи на плащане и да предложат далеч по-голяма гъвкавост на пазаруване. А потребителите очакват точно това. Много бизнеси бързо разбират ползите и ефекта от такива модерни чекаут решения и вече сме в активни преговори или в процес на интеграция на популярни онлайн търговци в България“, споделя Ивайло Иванов, главен изпълнителен директор на NewPay.

Защо да изберете NewPay?

Според данни на един от лидерите в BNPL сегмента Klarna от 2020-а година, използването на модела за плащане „купи сега, плати по-късно“ от онлайн магазините води до:

·     Увеличаване средната стойност на поръчката с до 55%;

·     Намаляване на процента на изоставените потребителски колички;

·     Увеличаване процента на повторни покупки от един клиент с до 94%;

·     Увеличаване на конвертирането на посетителите на сайта в клиенти с до 44%;

·     Достъп до нови клиентски сегменти;

·     Много по-добро управление на паричните потоци с незабавните плащания по всички поръчки.

Как работи?

NewPay е алтернативен начин за плащане на покупки от електронни магазини, интегрирани с NewPay-бутон в checkout. С него клиентите на всеки онлайн търговец могат да финансират покупката си на момента, като кандидатстват и създадат свой профил еднократно, бързо и лесно. Веднъж заявили услугата, те разполагат с три начина на плащане – до 15 дни, на 3- или 6-месечни вноски или веднага чрез vPOS на NewPay в профила си в платформата.

За клиента плащането до 15 дни е изключително привлекателно, защото е освободено от всякакви такси. Именно това лежи в основата на класическия BNPL модел и превръща въвеждането на модела за плащане в работещ начин за привличане на нови и нови лоялни клиенти. Предлаганото от NewPay разсрочено плащане на 3 или 6 равни месечни вноски дава възможност на клиентите да си позволят по-скъп продукт или да разсрочат покупката си за секунди от предварително одобрен лимит, без нужда от повторно кандидатстване. Отново едно от най-силните предимства на модела е мигновеният и изцяло онлайн процес на кандидатстване.

Така купувачът разполага със свободата и удобството на отложеното плащане, а търговецът получава средствата от покупката много по-бързо в сравнение с наложения платеж и в конкурентни на плащанията с банкова карта или трансфер срокове.

Потребителите получават и:

·     по-богат избор за срок на плащане;

·     бързина на пазаруването, след като не трябва да кандидатстват за ново одобрение за всяка следваща покупка;

·     удобството да видят покупките си, преди да ги платят;

·     възможност да разсрочат по-големите си разходи;

·     сигурност да контролират профила си в NewPay и

·     по-лесно управление на личния си бюджет.

След като клиентът е завършил плащането си с NewPay, NewPay автоматично информира търговеца за успешно завършена покупка, за да може той да стартира процеса по доставка на съответните артикули. При изпращане на закупените стоки онлайн магазинът инфомира NewPay чрез специален бутон в клиентския си профил или автоматично при създаване на товарителница. Стойността на продадената стока или услуга се изплаща на търговеца в предварително договорения срок по банков път.

Така с NewPay изцяло отпада кредитният риск за магазина. Търговецът получава по своята сметка сумите за направените от клиентите покупки. А в случай че клиентът не покрие своите задължения, те остават ангажимент за събиране от страна на NewPay, а не от продавача на стоката или услугата.

Как да се включите?

На сайта на NewPay вече е отворен и листа за чакащи за качване на платформата онлайн търговци. След като се регистрирате в списъка, попълвайки контактната форма, и вашата заявка бъде обработена от екипа на NewPay, представител на компанията ще се свърже с вас, за да обсъдите потенциалното партньорство и интеграция на бутона NewPay на вашия електронен магазин.

След сключването на договор получавате и NewPay фирмен профил, през който бързо, лесно и удобно управлявате всички направени през NewPay транзакции. В същото време във вашия онлайн магазин е интегриран „Плати с NewPay” бутон, като свързаността се осъществява чрез приложно-програмен интерфейс, позволяващ обмен на данни в реално време.

Вашият акаунт в NewPay

Във фирмения си профил в NewPay всеки онлайн магазин ще намери и специален модул за управление и анализ на продажбите, извършени през услугата. В него продавачите могат удобно да следят:

·     броя на клиентите;

·     направените продажби;

·     стойността на продажбите за различни времеви периоди;

·     промените и тенденциите в продажбите си през NewPay за избрани периоди от време;

·     всички минали и предстоящи плащания в реално време;

·     отказаните поръчки за различни периоди.

Данните, събирани през платформата, лесно могат да бъдат интерпретирани в специфични отчети, с които да анализирате поведението на клиентите си и да планирате по-ефективно своите маркетинг и комуникационни кампании. Допълнително с натрупаната от NewPay информация за потребителските навици можете да се възползвате от възможността за таргетирано разпространение на специални оферти към подходящи клиенти.

С модула за мониторинг и управление на продажбите разполагате и с всичко необходимо за:

·     управление на процесите по доставка, връщане и анулиране на покупките;

·     мониторинг и управление на продажбите през NewPay;

·     мониторинг и управление на плащанията между вашия електронен магазин и NewPay.

Повече за това как да превърнете посетителя на вашия онлайн магазин в купувач можете да намерите на: https://newpay.bg/for-shops.

NewPay е нов продукт в портфолиото на групата компании Management Financial Group (MFG), която развива разнообразни бизнес модели, свързани с инвестиции в дигитални и алтернативни начини на разплащания, fintech, потребителско кредитиране, финансиране на малки и средни предприятия, кредитни карти, P2P лендинг и други.


Още по темата: NewPay
Още от Страната
Купуват черешите по 80 ст., надницата на беречите по 50 ст.