Скутерите на Vespa са може би най-разпознаваемите двуколесни превозни средства на планетата.
От 40-те години на XX век насам от тях са произведени милиони бройки, което прави купуването на такъв скутер втора употреба изключително лесна задача. Друг е въпросът, че ако държите на класическия външен вид, вероятно впоследствие ще трябва да отделите допълнителни средства за реставрацията.
Има много ценни модели на Vespa, но един от тях е със статута на скъпоценност. Виждате го на снимките, а ако искате да е ваш трябва да приготвите над 180 000 евро.
Цената е толкова висока, защото това е един от най-ранните модели. Серийният му номер е 1003 и е най-старият скутер Vespa, за който се знае в момента. Със сигурност обаче е най-старият, който се продава.
Машината е част от "нулевата серия", което означава, че е предпроизводствена версия, каквито е имало около 60 бройки. Скутерът на снимките е бил построен ръчно, като външните панели са били формирани чрез удряне на метални листове с чук върху дървени калъпи, след което отделните детайли са съединени чрез запояване.
Имайки предвид номера на рамата, това е третият скутер в историята на Vespa, като предишните два с номера 1001 и 1002 са в неизвестност.
Според обявата скутерът е бил напълно реставриран, което се вижда и от снимките, тъй като някои детайли изглеждат чисто нови. Така или иначе, предишният собственик е искал както да реставрира скутера, така и да го направи още по-специален.
Още информация и снимки може да откриете в AutoMedia.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Докладът "Драги" vs Бюджет 2026
Едва 1,55% от спестяванията ни са вложени в доброволно пенсионно осигуряване, но тенденцията се променя
Европейските борси започват седмицата с ръст
Британските фабрики отбелязаха най-силния си месец за последната година
SOFIX започна седмицата на зелена територия
Бюджетният дефицит към края на септември достига 2,7% от БВП
Работодатели критикуват правителството за Бюджет 2026
Сергей Игнатов: Парите от бюджета отиват при хора, които не са ги изкарали
Търсенето на по-спокойна среда и къщи променя имотния пазар
Хампарцумян за Бюджет 2026: Вдигане на данъци, нулеви реформи и растящ дълг
Рибакина обърна Швьонтек и е на полуфинал в Рияд
ЦСКА с нова победа, бие с 3:0
Тежки обвинения към легендарен треньор заради младото му гадже + СНИМКИ
Хулио Веласкес взе важно решение за Левски
Уволнението е близо: И Локо се изгаври с Берое
Исак няма да играе за Ливърпул
Пълнолуние в Телец на 5 ноември – портал към изобилие и сбъдване на желания
Марс в Стрелец на 4 ноември – слагаме край на застоя
„Рожден ден“ – комедията, която не разочарова
Любовен хороскоп за ноември
6 токсични навика, които ви пречат да бъдете щастливи (и не го осъзнавате)
Тези 4 зодии ще бъдат най-засегнати от ретрограден Меркурий
Валдис Домбровскис: Пътят на България към еврото е белязан от стабилен напредък
Експерт със съвети как да подготвим автомобила си за предстоящите зимни условия
Работещите българи са изложени на най-голям риск от бедност в ЕС
Влязохме в нова ера на ядрените оръжия, в която значението им се увеличава
1/3 от българите са загубили пари заради съвети от онлайн източници
Утре дъждът се завръща
Едно от най-трудните места за изследване: Защо Беринговият мост е толкова важен
Мускулна тъкан беше отпечатана на 3D-принтер в условия на безтегловност
В Хърватия е открита рядка статуя на спящия Купидон
Кой управлява кометата 3I/ATLAS: Откриха признаци на негравитационно управление
Разкриха причината за магнитните аномалии на земното ядро
На 3 ноември 1957 г. стартира първият в света биоспътник с кучето Лайка на борда