123 зарядни станции за електромобили вече работят

Къде са те и колко още ще бъдат изградени?
Обновена: 3 яну 2021 15:59 | 3 яну 2021 15:45, Веселина Йорданова
24
123 зарядни станции за електромобили вече работят
Снимка: МРРБ

199 зарядни станции за електромобили се изграждат в страната с еврофинансиране.

123 от тях вече са реализирани и функционират, съобщиха от МРРБ. Те са разположени в София, Благоевград, Перник, Гоце Делчев, Дупница, Кюстендил, Петрич, Пловдив, Хасково, Пазарджик, Кърджали, Смолян, Асеновград, Димитровград, Велинград, Карлово, Панагюрище, Бургас, Стара Загора, Сливен, Ямбол и Казанлък.

Средствата са от управляваните от Министерството на регионалното развитие и благоустройството оперативна програма за развитие на регионите през настоящия и миналия програмен период, съобщиха от ведомството.

До края на програмния период предстои да се изградят още 76 станции в населени места от Южна България. Инвестицията е на обща стойност 6,4 млн. лв., като проектите се реализират с нисколихвено кредитиране с финансови инструменти.

25 от  станциите са в София и са реализирани в  предишния програмен период с нисколихвено кредитиране от инструмента JESSICA и безвъзмездни средства в размер на 263 хил. лв. по Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 г., като общият размер на инвестицията е 2,5 млн. лв.

С изпълнението на проекта се цели да се осигурят условия за популяризирането на електрическите превозни средства като чист, екологичен и икономичен транспорт. Развитието му ще допринесе за намаляване на замърсяването на въздуха, нивата на шум и нивата на фини прахови частици.

 


24
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
22
0
 
0
 
! Отговори
ИНЖЕНЕР преди 7 месеца
С двигател, турен отпред като чувал с картофи, да вземаш завой е все едно Доли Партън да прави гимнастика!Електромоторът е съвършената машина, състояща се от 2 части - ротор и статор и само една движеща се част - ротор. Той се върти от силови полета и няма ***. Културният човек не ходи по нужда в бутилки, не кара без да спира до обезумяване и за разстояния над 500 км ползва самолет.
21
0
 
1
 
! Отговори
ИНЖЕНЕР преди 7 месеца
Двигателят с вътрешно горене е глух клон на еволюцията. Това е една изтормозена техника, работеща на принципа на множество взривове, която цял живот се опитва да се саморазруши и най-накрая успява.Прехвалените ви барутници са нищо повече от пушеща тенекия с кюнци отзад, изкопаеми брички с отходници (избушени гърнета), които вървят на сок от динозаври и отдавна им беше времето да ги пратят където им е мястото - при динозаврите.
20
0
 
0
 
! Отговори
Alek преди 8 месеца
И отново инвестициите са в южна България, северна е каточели забравена. Защо се прави така???
19
2
 
5
 
! Отговори
Да живей ДВГ! преди 8 месеца
Като тръгнеш от Белгия, Холяндия и Западна Германия налятос към морето гледай на Люксембург бензиностанциите как са - половин километър опашка. И това е за пълнене на презрените фосилни грива до горе. Реалното пълнене и плащането отнема 5 минути. Хайде ескстраполирайте всички тези хора зареждащи електрокарите за по час два за да изминат още 300 измолени километра. Целта на грететата и подобните зелени талибани е хората да са закрепостени - до работат и обратно с ел перверзията.
18
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Да му мисли бензиновата държава...
17
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Бре, брее зарядни станции за електромобилиА аз мислех, че си ги зареждат със зарядно от къщата.
16
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Да не се пилеят обществени ресурси за зарядни станции. В такива да инвестират вериги бензиностанции, молове и големи търговски вериги. На техните паркинги може да има зарядни станции, също и в големите паркинги на метрото.
15
2
 
4
 
! Отговори
Спеца преди 8 месеца
Харчат пари за глупости.Тъпи като пожарникари.
14
0
 
16
 
! Отговори
Елемаг преди 8 месеца
Не е ли малко грозно ,отново всичко в Южна България?Или само аз го забелязвам?От Съединението не е имало такова умишлено разделение.Не ви ли е срам,вас ,дето разпределяте парите за проектите?
13
11
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
До АнонименКолкото до екологията отдавна е известно, че като цяло електрическите автомобили замърсяват повече от дизеловите и бензиновите автомобили - от производството им до изваждането им от употреба.Така е.Ако въобще не включиш в сметката производството на ДВГ автомобилите . И ако после след закупуването му тоя димилник на дизел или на бензин въобще не го караш .... и ако не вземаш на предвид редовните петна от масло под всеки тараляшник над 10 годишен .... и неработещите катализатори ...
12
2
 
4
 
! Отговори
Golf Owner преди 8 месеца
До АнонименЗа голфовете зарядни станции не трябват....Нямаш идея колко си прав . От 2 г. карам VW Golf GTE Hybrid . Супер работа ми върши. Хем има около 50 км. да си карам на ток в града , хем и резервоар бензин за около 600 км. Имам опция "зареждане" и за около 60 км на тази опция ми зарежда напълно батреията . В зарядна станция не съм стъпвал. И ВСЕКИ ден изминавам по 40-50 км само на ток . Иначе са ми дали кабел и мога дори и в обикновен контакт да заредя. 3 часа и е на 100%Golf RULZ.
11
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
За голфовете зарядни станции не трябват.
10
8
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Това само *** може да каже, че ел. автомобилите били по-големи замърсители от дизела.
9
11
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
В Северна България поне една зарядна станция има ли?Колкото до екологията отдавна е известно, че като цяло електрическите автомобили замърсяват повече от дизеловите и бензиновите автомобили - от производството им до изваждането им от употреба.
8
6
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
В Северна България поне една зарядна станция има ли?Локото доекологията отдавна е известно, че като цяло ел.автомобилите замърсяват повече от дизеловите и бензиновите автомобили - от производсодството им до изваждането им от употреба.
7
2
 
10
 
! Отговори
Вин преди 8 месеца
И защо само в Южна България? Ами, теглете граница по старата линия Румелия - Княжеството?!
6
9
 
16
 
! Отговори
Гретенизъм преди 8 месеца
Сектанска работа са тия Ел перверзии. Само за промити мозъци.
5
3
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Повечето електромобили са фирмени кой може да, си позволи кола струваща един апартамент
4
9
 
6
 
! Отговори
TROY преди 8 месеца
До АнонименПочва се оттам, да се финансираш сам. Най тежката беда е да те финансира някой. Мисли си само по тоя въпрос.
3
3
 
23
 
! Отговори
пепи от Испания преди 8 месеца
Нещо не излиза сметката.6 милиона лева на 123 прави 56000 лева за станция.Явно са некви зарядни с щепсел , които струват по 1000 лева,а ги пишат 56000 лева

Спонсорирани публикации