Камери в БДЖ няма, но скрити камери има – поразии за милиони!

Християн Кръстев и Петър Бръснаров с коментар пред Bulgaria ON AIR
12 сеп 2018 10:30, Златко Желев
21

8610 гледания   |  Още видео

Видеозапис със скрита камера разкрива тревожни детайли от случващото се в БДЖ.

Във въпросното видео инспекторът по вътрешна сигурност в предприятието Евгени Димитров споделя информация за кражби в особено големи размери, за слабата охрана на вагонните депа, за липсата на видеонаблюдение.

По думите на Димитров ръководството на БДЖ не сезира прокуратурата и органите, за да избегне обвинение в безстопанственост.

Автор на скандалното видео е Петър Бръснаров, който е бивш служител на БДЖ, освободен от длъжност преди няколко месеца.

Той обясни в студиото на "България сутрин", че кражбите от столичното вагонно депо в "Надежда" са на стойност от 300 хиляди лева.

"За съжаление освен, че ги има тези кражби и те не са само във вагонното депо в "Надежда", те са и във всички останали депа. Освен, че тези кражби са налични, от друга страна в БДЖ "Товарни превози" охраната струва 250 хиляди лева на месец", разказа още Бръснаров.

Той разкри, че въпросните охранители са на пенсионна възраст и нямат оръжие.

Християн Кръстев, който е бивш директор на БДЖ добави, че охранителите нямат и връзка с полицията. Освен това камерите за видеонаблюдение са с изключително ниско качество.

"Кражбите може би на територията на София не са за 300 хиляди, а са за няколко милиона, защото не е само вагонното депо в "Надежда", имаме две локомотивни депа, имаме отделно още едно вагонно депо в "Подуяне", кражбите са много. Това са констатирани кражби за 300 хиляди. Тук говорим за милиони само на територията на София", каза още Кръстев пред Bulgaria ON AIR.

Християн Кръстев и Петър Бръснаров изразиха съмненията си за бъдещето на БДЖ. Според тях техниката е стара, не се дават пари за поддръжка и ремонти, а грешната, по думите им политика, ще доведе до ликвидирането на железницата.

Бившият директор на БДЖ предположи, че след края на държавното предприятие може да се появи частен оператор.

Той и Петър Бръснаров обаче изразиха опасенията си, че кражбите и лошото управление може да причинят инциденти и нови трагедии.


21
Още от За да се разбираме
Женската същност: 4 черти, които привличат мъжете
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
19
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Кой каквото ще да каже, държавата е лош стопанин.
18
0
 
2
 
! Отговори
Мдам преди 1 седмица
До LBN
В момента с БДЖ се пътива точно заради евтиният билет. Ако вдигнат цената на услугата почти никой няма да се качи. БДЖ винаги е печелела от товарни превози,а превоза на хора е бил на загуба. Частника го влекат товарите. Там са големите пари. НЕ случайно най големият превозвач в БГ си купи влакове, вагони и нае терминала в Пловдив. Превозва ремаркетата на влакови композиции.
17
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Скоро очаквайте вместо вагони БДЖ да закачва товарен вагон. Клиентът ще е длъжен да си донесе стол, ако иска да седне.
16
0
 
4
 
! Отговори
даа преди 1 седмица
бдж частна и ще цъфне, колкото цъфна та и еърза бмф на гелосаният домуз
15
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
БДЖ не може да бъде частна. Няма частна железница в света, защото не може да излезе на печалба, ако исключим товарните превози. Само че състоянието на железницата е пряко отражение какво е състоянието на държавата - организационно, научно-тенническо, и военно. Пълна разруха е БДЖ и много хора трябва да са в затвора, много хора трябва да бъдат съкратени, голямо рязане там трабва да има.
14
0
 
4
 
! Отговори
dedo преди 1 седмица
освен ако частникът не дойде с идеята да дооткрадне каквото е останало и да избяга, гледхаме го този филм
13
0
 
16
 
! Отговори
ЖП пенсионер преди 1 седмица
Е, да де...Всичко е точно! И по план. Нали за това ликвидираха специализираната Транспортна полиция преди 4-5 години. Една от първите самостоятелни структури - Железопътна полиция, на българската полиция, създадена още в далечната 1879 г. и преживяла дори комунизма, беше плячкосана и ликвидирана през 2014 г. Сега за акви органи , какви полиции , какви охранители, какви бутафории ми говарят сега!?
12
4
 
3
 
! Отговори
LBN преди 1 седмица
Да, в частен джоб, но когато частникът не позволява изтичане на средства, поддържа техниката, за да може по-дълго да я експлоатира, тогава нещата се нареждат. Да, билетът за Бургас няма да е 30лв, но и качеството на услугата ще е друго.
11
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
До ДДДДДД

Както виждаш и сега милионите отиват в частен джоб
10
5
 
10
 
! Отговори
LBN преди 1 седмица
Вие сериозно ли ни сравнявате с японци и китайци!? В нашата реалност, толкова. Масово сме далавераджии, мързеливи, гледаме да прецакаме другия. Частникът си гледа интереса и никога няма да допусне така безстопанственост.
9
3
 
23
 
! Отговори
ДО LBN ОТ ДИМО преди 1 седмица
... Не може да "стопанисва" ли ? ... Я се скрий , бре ! ... Може и още как ! Само където ... НЕ ИСКА ! ... Няма желание ... защото първо имат други цели ... И второ ... БЪЛГАРИНЪТ си е главно БАЙ ГАНЬО и С_ _СКИ ТАРИКАТ ... Трябват да 'УСВОЯВАТ СРЕДСТВА" , които ако отиваха на точното място - а именно за подръжка на железопътната ни инфраструктура... Със сигурност положението нямаше да е такава ТОТАЛНА РАЗРУХА !!! .. ЕДНАТА ЧАСТ ОТ НЕЩАТА СЕ ПРАВЯТ УМИШЛЕНО , А ДРУГА - ЗА ДА МОГАТ ДА "УСВОЯВАТ"!
8
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Крадеш ли от колектива си на печалба.
7
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Карай бавничко, бавничкота чак яваш яваш с приватизацията и лустрацията. Докато не остане нищо не окрадено!
6
0
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
По някои влакове вече БДЖ пътува с локомотив + 1 вагон. Следваща стъпка - превоз с дрезина под наем от БДЖ :D
5
0
 
44
 
! Отговори
Димо Падалски преди 1 седмица
... Ако тръгна пеш до влака София - Бургас , има голяма вероятност да стигна преди него на ЖП ГАРА - БУРГАС ! ... Ако докараме група Японски туристи на нашата Централна гара тия ще умрат от кеф ... Ще се счупят да се снимат до нашите ... "влакове" ... Такива превозни "средства" едва ли имат й в музеите там ! :) ... "ГОЛЯМАТА ЦЕЛ" явно е да се фалира БДЖ ... И впоследствие да бъде "взето" от някоя мутра или група от мутри , а кинтите от товарни превози да влизат в "ПРАВИЛНИТЕ БАНКОВИ СМЕТКИ" ...!
4
1
 
21
 
! Отговори
До LBN преди 1 седмица
Що не ги изпееш тия дитирамби в Япония? Или в Китай?

Да, и на двете места наред с държавния оператор има и частен. С дублираща жп линия по дадено направление (но не всяко!) и съответната поддържаща инфраструктура. И познай, изградени са на между 1 и 3 до 5 км разстояние една от друга. Потърси за структурата на железниците в Япония и по-специално по направлението Осака - Токио. И тогава обяснявай как държавата е лош стопанин. У нас е така заради съзнателно въведената и толерирана безнаказаност
3
28
 
14
 
! Отговори
LBN преди 1 седмица
Доказано е, че държавата не може да стопанисва такива дружества. Като добавим и манталитета ни, ето го бедствието. Да се закрива БДЖ, да има частни превозвачи, със съвременна услуга, така ще спрем да се избиваме и по пътищата.
2
0
 
44
 
! Отговори
Някой преди 1 седмица
Въпросът остава - кога ще се случи следващата трагедия, за да почнат пак да си прехвърлят топката като гламави, и да замажат положението. След това ще помолят за още пари, за да може и те да потънат някъде и така, докато на хората не им писне... което може да стане след 100 години. Нов бардак със стари к*рви не се прави, а цялата ни държава е пълна с такива.
1
3
 
54
 
! Отговори
ДДДДДД преди 1 седмица
Това се цели да се направи. Да се фалира БДЖ и да се изкупи от частна фирма. БДЖ товарни превози да носят милиони ама в някой частен джоб.