Маркетинг център към СУ ще осигурява обратна връзка с работодатели

Сред дейностите на бъдещия център ще бъде и представяне на обучението във факултета във водещи училища в страната
25 яну 2005 13:12,

Маркетинг център към Стопанския факултет на Софийския университет ще осигурява обратна връзка с работодатели и ще съдейства за намиране на подходяща позиция на завършващите студенти. Това обяви Ралица Ганева, председател на Управителния съвет на Сдружението на завършилите Стопанския факултет на СУ, по чийто проект ще бъде създаден центърът.

Сред дейностите на бъдещия център ще бъде и представяне на обучението във факултета във водещи училища в страната преди и по време на кандидатстудентската кампания. Така ще се опитаме да привлечем онези младежи, които искат качествено образование и са се ориентирали към западни университети, допълни заместник-председателят на сдружението Цветан Лъжански.

Сдружението има идея да направи интернет-форум, където работодателите ще публикуват обявите за необходимите им специалисти. Вероятно сайтът ще бъде открит през следващия месец, уточни Ралица Ганева.

Сдружението на завършилите Стопанския факултет на СУ е учредено на 1 юли 2004 година. Сред целите му са популяризиране на дейностите на Стопанския факултет, срещи на студенти и работодатели, съдействие за осигуряване на стажове и стипендии, подобряване на материалната база на факултета.

За начало на дейността си сдружението ще организира първия годишен бал на завършилите Стопанския факултет на 31 януари в Централния военен клуб.


Спонсорирано съдържание