Администрация без хартия – в края на другата година
Досега това не се е случвало поради липса на ясни правила
5 юли 2017 21:39,
9
В края на 2018 г. България ще премахне обмена на документи на хартиен носител между самите администрации. Това коментира Александър Йоловски от Държавна агенция "Електронно управление" (ДАЕУ) пред Bloomberg TV.
По думите му вече е създаден технически протокол, по който държавните администрации да обменят електронни документи - една от ключовите стъпки към въвеждането на електронно управление.
До този момент, макар и повечето централни администрации да разполагат с техническите условия да изпращат електронни документи към друга администрация, този процес не се случва поради липса на ясни правила.
Правилата вече са факт, предстои да бъдат проверени на практика и да станат задължителни в рамките на следващата година, отбеляза още експертът.
Чуйте повече във видеото на Bloomberg TV.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Електронното управление в Англия го има от 20 години, вече въвеждат блокчейна, а ние сме още в средата на миналия век. Не управление трябва, а реформи. Ключови реформи, които закъсняват вече 20 години.
Дядо ми е бил писар на община 25 години.ПИсал е само нужни документи ръчно . Няма нито един загубен или откраднат квадратен метър нива или имот благодарение на неговите документи. С Идването на "***" на власт 1947 година е оставен без работа.Да го споменем с добро.
Teroristi na власт ни убеждават че ако ограбят народа с над 2 000 000 000 живи лева /два годишни бюджета на МВР и ги преперат през партиино подставени компаниики за тн"Електронно правителство" щели да икономисат направо хартия за сто и двадесет лева..
Сега от администрациите ако махнат и тетките с по 40 години стаж дето нищо не правят по цял ден ще е супер. Може би тогава наистина ще може да свърши нещо човек.