Еко "самоубийци"! До работа през автоподлеза на "Цариградско"?

Пешеходци преминават рисково, пишат и сигнали до общината, но...
4 яну 2019 17:15, Анисия Иванова
36
Еко "самоубийци"! До работа през автоподлеза на "Цариградско"?
Архив: Булфото

В платформата на Helpbook.info постъпи сигнал за проблем, с който стотици софиянци се сблъскват всеки ден.

"Всеки делничен ден животът на стотици хора е застрашен и това престъпно нехайство е от години! Моля Ви, направете простичка проверка колко души преминават по време на един делничен ден незаконно и/или на собствена отговорност през автомобилния (защото такъв за пешеходци няма!!!) подлез на Цариградско шосе, за да отидат на работа в Мега парк или Хермес парк или просто отиват в The Mall...

В зимните месеци засилено се коментира и отразява качеството на въздуха в нашата столица. Разказват ни и ни обясняват как трябва да слезем от колите и да се движим... е, в случая подаващият сигнал го е направил от почти 3 години и той, както и още стотици други данъкоплатци, отиващи на работа екосъобразно, са принудени да преминават през подлез, на който инвеститорът удобно е поставил табела (за да избегне всякакви правни последици), че преминаването на пешеходци е забранено...

Никой от Столичната община по време на издаване на разрешителното за строеж не е подсигурил безопасното преминаване на пешеходци от едната страна на Цариградско шосе до другата... Важното е инвеститорският интерес - автоподлез да е осигурен... Алтернативата на този безумен маршрут е или през надлеза, построен за достъп до Тех парк, или под моста на 7-ми километър, което удължава маршрута на еко "идиота" с около километър и нещо или +15-ина минути".

Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook!

Платформата ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.
 


36
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
33
0
 
4
 
! Отговори
PB преди 6 месеца
... за съжаление и на мен ми се налага да живея в София, но в Пловдив под Античния си имаме нормален тунел за колите, по който тунел обаче се движат и пешеходци. Винаги когато шофирам и видя някой като призрак да се движи в тъмното и се стряскам. И съм си мислела, че без кола никога, ама никога няма да се завра вътре и да минавам пеша. Това на Мола тук определено е проблем...
32
0
 
4
 
! Отговори
PB преди 6 месеца
Вие нормални ли сте... ??? Какво значи да вървиш един километър, за да можеш да пресечеш от другата страна на булеварда. В тази държава имат право свободно да се движат и жени, които пък от своя страна имат право да вървят и на токчета. Тези жени в този описан случай са тотално дискриминирани. Ако аз се озова в това тунел - че или не дай си боже да ме карат да обикалям като ненормална, и аз ще полудея разбира се...
31
0
 
4
 
! Отговори
LiG преди 6 месеца
Точно този проход по спомен е строен от инвеститорите, иначе ако се чака на общината никога нямаше да има такова животно. Явно инвеститора е решил да спести някой лев, и тротоара е половин метър без идея за пешеходци (може да има изискавания за отделни коридори в такъв случай, не знам). Иначе да подлеза не е далеч, но цялото време за заобикаляне отнема 10 минути.
30
2
 
15
 
! Отговори
Bluesky1 преди 6 месеца
Така или иначе София е една ***, град строен на парче. Няма начин да се кача на велосипед в този град, макар много да ми се иска....
29
8
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Не разбирам какъв им е проблема - че е забранено, но въпреки това минават и никой не ги глобява ли?

Аз знаех, че еко-тата не ги слуша главата, ама чак пък толкова?
28
6
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
щом е автоподлез и то означен че е забранено за пешеходци, каква вина търсите в строител и кмет бе? тва е единствения път до моло ли?
27
13
 
26
 
! Отговори
Az преди 6 месеца
Алтернативата е подлеза при спирка олръжна болница. Отнема не повече от 5 минути. Проверете преди да пишете подобни глупави статии. Който е решил да минава по автотунела си е за негова сметка и дори трябва да бъде глобяван. Има си подлез на 200 м от мола.
26
3
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
До 10+

За да се случи такова нещо, София трябва да се управлява от хора, които искат този град да е красив, удобен и функционален, а не да се опитват да крадат от всичко, което докопат.
25
5
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
До Анонимен

Що да проверяват, като трябва да си рекламират тъпата платформа и там без скандал не става.

дЖурналистическа му работа....
24
10
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Освен за де.била със сигнала да направим подлези и надлези на всеки 10 метра, да не вземе да се умори екоактивиста, да му разтекат гримовете и да стане грозно.
23
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Смотаняци сте.
22
17
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
По-голяма простотия не бях чел, подлез за пешеходци има на 100 метра на спирката на 7- ми километър! Аман от простаци и мързели. Поне си проверявайте сигналите преди да ги публикувате - срам за журналистиката.
21
1
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Е, имаше сигнали за огромни кратери по ул. Герги Стаматов в Надежда, на които общината отговори, че "улицата не е в регулация"!!! Има улица с име, дават се разрешителни за строеж, строи се и е пред пуск нов жилищен блок, НО не била в регулация!!! Ами, ще отрегулираме общинарите тази година, та да дойдат други!
20
1
 
13
 
! Отговори
10+ преди 6 месеца
да не говорим колко булеварди може да се разширят и свържат с възлови места а не малинов да свършва с една мантинела при младост 3 а до цариградкото шосе 800 метра поле , както и градска железница рингова свързваща се с метрото с по 2 станции на всяка линия (6 общи станции ) и разклонения до банкя костимброд нови искър и тн
19
6
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
500 m в едната посока и 500 м обратно (ако ходите за метрото). Въпросът е принципен. 2010 г Фандъкова обеща пасарелка. До окръжна пешеходецът пресича поне 5 улици (потокът на пешеходците се пресича с потокът на автомобилите, така че ако мислите, че е по безопасно...)
18
1
 
20
 
! Отговори
10 години по късно преди 6 месеца
още когато правеха дъмол и нещата около него трябваше да буде предвиден пряк път чрез надлез или подзлез за пешеходците за да не заобикалят километър за да преминат отсреща
..докато работех там всеки ден минавах като претичвах през светофара от към младост и се услушвах за коли преди да мина през тунелчето и малкото тротоарче с ширина половин метър !!!
17
15
 
6
 
! Отговори
Джедай Мастър преди 6 месеца
"...което удължава маршрута на еко "***" с около километър и нещо или +15-ина минути"."

С 10 километра го увеличава, честно! Най-много 400-500 м. е разликата, хайде стига фейсбук драми на бг горди майки, които няма какво да правят по цял ден.
16
2
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
А след 10 години да се усетите, че цялата инфаструктура на София се гради за удобство на големите търговски обекти, а не на гражданите.
15
13
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
според бгмапс, разстоянието от подлеза на окръжна до мол-а е около 500м.
голям проблем
14
8
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Единствено в село София съм виждал стадото масово да пресича булеварда през потока от коли, докато пешеходната пътека е на 10 метра по-нататък.