Трамваи в ежедневен капан: Трябват ли спешни промени?

От "Спаси София" настояват мястото на спирката зад Съдебната палата да се подобри
11 апр 2019 11:10, Красимир Ангелов
25

Трамваи в столицата се оказват в ежедневен капан. Сигнал към общината за това е подаден от неправителствената организация "Спаси София".

Оттам настояват да бъдат премахнати местата за паркиране при спирката на трамвай номер 5 и номер 8 зад Съдебната палата. Всеки ден трамваите се ползват средно от 80 хиляди души, а спирката е една от основните в столицата.

От "Спаси София" твърдят, че върху самия спирков остров, където хората се качват и слизат от трамваите, са обособени 4-5 места за платено паркиране. В резултат на това пространството за пътуващите е силно ограничено и недостатъчно.

"Пречат, разбира се. Нито има информационни табла тук, нито нищо. Всичко трябва да се промени", сподели столичанка пред Bulgaria ON AIR.

Освен паркиралите автомобили, проблем се оказват и контейнери с боклук, както и антипаркинг колчета. От неправителствената организация са категорични, че инфраструктурата на спирката трябва да се подобри.

Те призовават за премахването на паркоместата, преместване на колчетата до бордюра и разширяване на спирката до нейните първоначални граници.

За да се осигури достатъчен комфорт за пътуващите, от организацията предлагат и изграждане на навес, засаждане на няколко дървета за естествена сянка през лятото, както и да бъдат премахнати павилионите, разположени върху тротоарите.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


25
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
24
1
 
4
 
! Отговори
zadaven преди 5 години
Аз искам обучени, възпитани и чисти водачи на тези превозни средства, ама си оставам с искането, нали...
23
3
 
7
 
! Отговори
Munchen_DE преди 5 години
До 1И аз искам нещо да уточня. Защото това го няма никъде. Защо се разрешава на пътници да се качват от последната спирка? Виждал съм даже от пл. Македония да се качват за наобратно. Защо се допуска това?Отделно, че колите нямат място на спирката, независимо дали е за слизане или качване!Българинът никога няма да се научи на ред!
22
2
 
5
 
! Отговори
хуху преди 5 години
Сега Фандъкова ще построй спирка за само 3 млн. и изградена за краткия срок от 9 месеца
21
2
 
4
 
! Отговори
Значи, става! преди 5 години
Щом приключи с "Графския ремонт", колективът "проектант=изпълнител=надзор" подхваща въпросната спирка.Дуупи да ви е яко!
20
2
 
7
 
! Отговори
Трамкар преди 5 години
Решението са ограничители за да не пречат всякакви нахалници на трамвая!
19
2
 
5
 
! Отговори
Vesko преди 5 години
Джендърите от спаси София да спрът да ревът за едно каре от 500кв/м в центъра, а да се разходят по крайните квартали на София и да видят как всичко е потънало в кал и дупки, ако не ги е страх да не им обърнат хастарите!
18
1
 
3
 
! Отговори
Optimist преди 5 години
Тази сутрин в синята зона имаше заети не повече от 25% от местата, отделно че когато шофьор види, че има екип, който снима, би предпочел да паркира малко по-надолу по Позитано.
17
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Журналистите, отидете в 04 часа, за да снимате как няма паркирали автомобили, как няма пътници и въобще колко неоснователна е жалбата
16
2
 
11
 
! Отговори
Optimist преди 5 години
И като е за слизане, не трябва да има комфорт на слизащите ли?Да слизат по капаците на колите ли? Нямам думи. Като искаш да се спасяваш, се спасявай и не обръщай внимание на подобни неща. Чети си пик, блиц и си пий ракията.
15
11
 
10
 
! Отговори
1 преди 5 години
тази спирка е за слизане, а тази за качване е 50 м по нагоре. Кой ще ни спаси от Спаси София?
14
1
 
9
 
! Отговори
Optimist преди 5 години
До 12на нищо не мирише от репортажа, това е самата истина. Живея на 50 метра от спирката и в горната и част е почти непроодима - има едни бетонови платформи, останали от страи павилиони, отделно ,че постоянно има паркирали коли на законните 4-5 места, които са върху самата спирка. Също толкова разнебитена и настилката на следващата спирка, 100метра по-нагоре на ъгъла на Борис и Алабин
13
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Та колко пари имало за усвояване?
12
6
 
4
 
! Отговори
Под вола малко теле преди 5 години
Нещо репортажа много мирише,бре защо така.
11
5
 
14
 
! Отговори
Жо преди 5 години
ТАЗИ СПИРКА е крайна и е за слизане. Началната спирка е 50 метра по-нататък.
10
5
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Най неуредено градоустройствено рещение на столица от целия ЕС. Модела е от соца. 1952г. От промяната на проекта на Адолф Мусман.
9
5
 
6
 
! Отговори
ЛЛ преди 5 години
До АнонименАбсолютно съгласен!
8
1
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До ЛЛТочно това мислене само за едно единствено неяо е типично за хора с капацитет кокошка. Кажете кое е най-важното и само с него да се занимаваме, останалото няма значение.
7
4
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Аз си мислех, че проблемът е някой капацитет като паркира и блокира линията, то се оказало теснотията. Голям проблем. Верно, че дървета е добра алтернатива , за да се огранияи достъпа на коли, но не това е най-големия проблем.
6
3
 
25
 
! Отговори
гражданин преди 5 години
Първо трябва да се вкарат в затвора няколко архитекти които застроиха градинките.Трябва да се създаде ново поколение архитекти които ценят природата и са неподатливи на "гигантската концентрация" толкова дълго насаждана от комунистите.
5
18
 
17
 
! Отговори
ЛЛ преди 5 години
Цяла София е ПОТЪНАЛА В *** И КАЛ, те опряли до поправка на 1 спирка! Има много по-належащи проблеми!