Студ в електробусите в София, батериите падат от парното

Шофьорите нахлузват якета и шапка
27 яну 2022 10:40, Ния Христова
121
Студ в електробусите в София, батериите падат от парното
Снимка: БГНЕС

Хора сигнализират за студ в новите елекробуси от градския транспорт в София, съобщи bTV.

Причината за ниските температури е, че батериите на превозните средства не стигат, за да работи парното.
 
Пътник, който всеки ден пътува по линията №74, твърди, че откакто са електрически, в салона е студено.
 
Водачът пък шофира със зимна шапка, дебело яке и ръкавици.
 
Шофьорите споделят, че по линия №60 в електробусите е още по-студено.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


121
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
76
0
 
0
 
! Отговори
Мрън мръън преди 2 години
Българите са от най-големите мрънкачи и където и да отидат, все нещо им е криво и неуредено. Като не Ви харесва, не се качвайте на такива електробуси и ще им дойде края само за месец, два. Преди 100г дядовците ни са мрънкали срещу бензина и са си хвалели конете
75
0
 
1
 
! Отговори
Урсула преди 2 години
Батериите не ги ли заменят с мини ядрени реактори,ще има доста народ да мръзне в автобусите!
74
0
 
0
 
! Отговори
Киро преди 2 години
Да сменят батериите, промени трябват !
73
0
 
4
 
! Отговори
Честитутки преди 2 години
Електрически автобус през зимата има комфорта на открит файтон отпреди 100 години! Честита ви Зелена Сделка!
72
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
ахаахахах. Прехвалените електробуси не могат да държат топло в купето. Екоталибаните искат и нас да набутат с подобни возила!
71
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Какви батерии падат бре. На земята ли падат?
70
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Сложете им по един газов калорифер вътре и ще веднага стане топло.
69
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Най-неефективния начин за използване на ел. енергията е превръщането и в топлина. Всеки къмпингар ще ви го каже.
68
0
 
3
 
! Отговори
Gogo преди 2 години
Зареждайте ги по-често
67
1
 
13
 
! Отговори
Пилот на самолет преди 2 години
А какво да кажат пасажерите в ЕЛЕКТРОСАМОЛЕТИТЕ и ЕЛЕКТРОКОРАБИТЕ??? Ха ха ха ха!!
66
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До Анонимен - 69 - Всъщност Паветата вдигат много повече прахоляк от асфалта. Асфалта има нужда от измиване 2 пъти годишно, Паветата постоянно прашат 24/7 х 365. Трябва да са под вода за да не вдигат прах. Погледни карта на София за качество на въздуха. Там нивата на фини прахови частици са най-високи там където се топлят на парно, но пък покрай булеварди като Борис и квартали с вътрешни улици само от павета като Иван Вазов. В момента около Борис качеството на въздуха е по-ниско от ЦАРИГРАДСКО
65
0
 
5
 
! Отговори
бай брадър преди 2 години
Това само говори за лошо планиране на линиите. Ще скъсят линиите така че зимата да има достатъчно заряд за движение и парно. Или ще поръчат автобуси с по-голям капацитет на батериите.
64
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Всъщност точно обратното е. Асфалтът задържа много прахоляк, докато при паветата прахоляка се измива от дъжда и остават едри частици. За качеството на въздуха съдят по фините прахови частици, защото няма друго наднормено замърсяване в България. В крайна сметка надорменито замърсяване е само през зимата и само заради печките. Ако ще и всички пътни превозни средства да се спрат, наднорменото замърсяване ще си е същото.
63
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До Анонимен 67 - Така е, защото по незнайни причини мерят фини прахови частици за качество на въздуха. Фини прахови частици от автомобили почти не се отделят без значение какви, отделят се газове, а фините прахови частици са от пътищата и няма значение дали си на дизел, бензин или мазут, ако не гориш въглища почти не излиза прахоляк от ауспуха. От ПАВЕТАТА е друга бира, паветата се поставят директно върху фин пясък и се начукват като мине кола вдига прахоляка във въздуха. Павета = прахоляк!
62
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
И да не забравите, че ако един дизелов автобус замърсява със 100 единици фини прахови частици, то електробуса замърсява с 97 единици. Това е според проучване на учени по поръчково изследване за Столичната община. С други думи същото замърсяване.
61
1
 
2
 
! Отговори
Фандъкова преди 2 години
ХУБАВО Е!!!
60
1
 
4
 
! Отговори
Иван преди 2 години
Смях.
59
1
 
20
 
! Отговори
Мои преди 2 години
Приятели в САЩ преди три четири години си изпонакупиха електрически тесли, волтове, БМВ -та и всички ги върнаха още след първите студове. Вече толкова години от тогава, а те все още ги псуват. Без изключения.
58
5
 
10
 
! Отговори
ф преди 2 години
Фандъкова да не се крие ами да започва или да върти *** за ток или да раздаде кюмбета за транспорта. Нали тия автобуси бяха нейна инициатива. Що мълчи ка то ..
57
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Последно с автобус се возих 2018, лятото, от морето за София. Някъде около Пловдив климатика отказа. Вуйчото отби на някаква бензиностанция, ръчка нещо по автобуса, каза, че е повреден и да чакаме друг. За да не се поизпотим чакахме 1 час рейс в най-голямата жега. А някога климатика беше лукс.