Как да изградите мускулна маса по-бързо?

Бъдете последователни в тренировките с тежести
15 яну 2021 00:00, Михаела Лазарова
4
Как да изградите мускулна маса по-бързо?
Снимка: Istock

Ако искате да отслабнете, кардиотренировките няма да са ви достатъчни. Необходимо е изграждане на здрава и стабилна мускулна маса, която да допринесе за изгарянето на мастната тъкан и излишните натрупвания от мазнини по тялото. Това е особено важно с напредване на възрастта, защото загубата на мускулна маса и сила са част от стареещите процеси в тялото, които започват още през 30-те години от живота на човек.

Ако се погрижите навреме за изграждането на добра мускулатура, ще намалите риска от редица здравословни проблеми, като болки в кръста, коленете, сърдечносъдови заболявания, остеопороза, диабет.

Какво е необходимо за изграждане на мускули?

Изграждането на мускули изисква малко енергия, за да се помогне на мускулните влакна да се възстановят. Затова, ако тепърва започвате да правите упражнения за изграждане на мускулна маса, трябва да започнете със собствена тежест, а не с вдигане на тежести. Клекове, лицеви опори, планкове и други подобни упражнения, които изискват преодоляване на собственото тегло при изпълнение са много подходящи в този случай. Впоследствие ще добавите и допълнителни тежести, за да стимулирате мускулните влакна.

Как да изградите мускулатурата си по-бързо?

Едно от най-важните неща в изграждането на здрава мускулатура е постоянството. Трябва да сте последователни в предизвикването на мускулите и да не се отказвате. Това е основният ключ към добрите резултати. Най-добрите упражнения за изграждане на мускули са вдигане на тежести, коремни преси, лицеви опори, планк, клекове и работа с определена фитнес техника, медицински ластици и други.

Изпълнявайте комбинирани упражнения

Един от най-добрите начини да предизвикате мускулите си е да правите комбинирани упражнения. Никога не правете една и съща тренировка всеки ден. Така мускулите свикват с нея и спират да се напрягат, както в началото. Изненадвайте ги с различни упражнения.

Още по темата може да прочетете в Az-jenata.bg
 


4
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
3
1
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Фръц и пръц... клекове с колкото можеш повече, до отказ. Един ден в седмицата. И гледай как всичко расте... ако не ти харесва скоростта - анаболки и за два месеца си топ. После нов Чер дроб и топарлаци, продават ги комплект у даркнета...
2
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
С анаболизъм и азотна задръжка.
1
1
 
6
 
! Отговори
Гларус преди 1 месец
НАЦЕПИН!

Спонсорирани публикации