България ще ремонтира парен локомотив от Виена за 1 млн. лв

Влакът пътува от Русе към София
24 фев 2019 18:43,
21
България ще ремонтира парен локомотив от Виена за 1 млн. лв
Снимка: Булмаркет рейл карго

Историческият парен локомотив, който пристигна от Виена за ремонт у нас, потегли от гара Русе - Разпределителна към София. Парната машина е теглена от електрически локомотив Сименс с 5500 конски сили, съобщава превозвачът "Булмаркет рейл карго".

Още по темата


След края на Втората световна война историческият  парен локомотив продължава да работи на територията на бившата ГДР и през 1956 е "пенсиониран" и преместен на заслужена почивка в музей във Виена.

Днес с помощта на българския превозвач той ще измине малко повече от 400 км до София, където се очаква да пристигне в ранните сутрешни часове на 25 февруари.

Машината ще премине през цялостен ремонт, който ще продължи не по-малко от 9 месеца за приблизителната сума от 1 милиона лева и след това на собствен ход ще се отправи към Австрия.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


21
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
16
9
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Оле майко Австрийците не знаят какъв таралеж си вкарват в ...Да не се окаже че влак изчезва и никой мезнае какво става ...
15
1
 
3
 
! Отговори
Щирлиц преди 4 години
До КОМУНИСТТи си ужас,червено недоразумение!
14
2
 
2
 
! Отговори
Никк преди 4 години
Само се надявам колегите да си свършат работата качествено
13
1
 
3
 
! Отговори
Ми той умрял ма преди 4 години
Булмаркет да си ремонтират и собствената техника трябва.
12
5
 
7
 
! Отговори
Един от Северозапада преди 4 години
До 11И самолети Ан24 ремонтирахме. На всички комшии, наши. И летяхме с тях до Судан, без да се приземяват, за да пръскат памук срещу валута.Резервоарите за препарат-облицовани с найлон и летят през Гърция и Средиземно море, право в Судан...Вече не може. ЕС забранява да имаме такива самолети. За твое сведение-авиониката на този самолет позволява да лети нощем, по уреди само.Еднаква е с авиониката на първите реактивни изтребители.
11
2
 
12
 
! Отговори
до 3 преди 4 години
Е кво лошо да ремонтираме машини на Вермахта. Какъв ужас те гони. Самолети АН-24 ли да ремонтираме.
10
1
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Е щом австрийците опряха до нас и са ни предпочели пред заводите в Щаер, значи сме голема работа.
9
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Да не го налаят скакалците,че ще има да плащаме.
8
11
 
10
 
! Отговори
шматка преди 4 години
Булмаркет си оправиха собствените машини че взеха да оправят и чуждите.Чудо е как не го дерайлираха по пътя .
7
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Чудесно!
6
2
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
България да си оправи свойте че са ужас
5
2
 
7
 
! Отговори
Гледна точка преди 4 години
В Германия си падат по умалени макети. Имат цели умалени ландшафти, замъци (и аз имам на Neuschwanstein 3D--на Ravensburger ) имат и макети в движение (парни) на влакове. Естествено има място само за машиниста и ако не е товарен за още пет-шест човека.
4
9
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Абе вие като пишете за цени,не ви ли е срам да пишете 1 милион ,като че ли някаква сума....Ако ли пък р наистина за такава сума срам за България и за завода ,който ще прави такъв ремонт...Вие българите за роби ли ги имате...срамота..9 месеца работа -1 милион лева...,егати цените и държавата....
3
38
 
10
 
! Отговори
КОМУНИСТ преди 4 години
БЪЛГАРИЯ РЕМОНТИРА ЛОКОМОТИВИ НА ВЕРМАХТА ....!!!!!!!СРААААААМ....!УТРЕ ШЕ НИ НАКАРАТ ДА РЕМОНТИРАМЕ И ТАНКОВЕ "ТИГЪР" ОТ ВСВ!НАПРАВО УЖАААААААААС!!!
2
4
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
В България има депа с безброй стари,локум-о-тиви
1
5
 
36
 
! Отговори
Един от Северозапада преди 4 години
Мако хора знаят, но България е произвеждала и ремонтирала парни локомотиви и парни валяци.Попадна ми едно старо съкводство, за машинисти. Там пише, че средно животът им е бил 50 години, което се дължи на добрата квалификация на персонала и добрата поддръжка.В частта си за задължения на машиниста, буквално е записано:Машиниста е длъжен:1.Да се учи от по-старите.2Да учи по-младите. и надолу продължава , с преките дейности, които трябва да се правят.Кратко, точно и ясно, разбираемо написано.