Dacia може и да се окаже проблем за Renault

Електрификацията на румънската марка ще намали приходите
Обновена: 14 авг 2019 19:43 | 14 авг 2019 19:35, Красимир Ангелов
17
Dacia може и да се окаже проблем за Renault
Снимка: Reuters

Френската компанията Renault се готви да електрифицира моделите на бранда Dacia, за да може да покрие екологичните норми в Европа през 2020 г. Това обаче може да доведе до проблеми за производителя, съобщава Automotive News Europe.

Новият екологичен стандарт фиксира средния показател на емисиите CO2 за всички модели, влизащи в концерна, на 95 грама на километър пробег. За Renault Group най-сериозният проблем от екологична гледна точка е именно Dacia. Според информациите, ако Renaut не вземе мерки в тази посока, догодина ще трябва да плати глоба от 450 млн. евро, което е около 17% от приходите, съобщава AutoMedia.bg.

В същото време, анализаторите изчисляват електрификацията на моделната гама на Dacia на 671 млн. евро. Разходите по внедряване на нов силов агрегат обаче няма как да бъдат прехвърлени на потребителя, тъй като поскъпването на автомобилите на румънската марка ще доведе до отлив на клиенти.

"В момента разглеждаме различни варианти, за да може да минимализираме загубите от новия екологичен регламент в Европа", потвърди директорът на продажбите на френската компания Оливие Мюже.

Още новини от света на автомобилите четете в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


17
Още по темата: Daciarenault
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
12
0
 
12
 
! Отговори
Аз преди 4 години
Да си призная не разбирам това бълване срещу коли като Дачия или подобни! Както се спомена е въпрос на личен избор за какво ще си похарчиш парите, но спорът стара премиум марка или нова от нисък клас е безмислен! Въпрос на мироглед дето се вика. Ако ти е толкоз важно в какво ще си возиш д-то и интересите ти се свеждат до 2 тона ламарина- купувай-лошо няма, но не упреквай тоя който е прагматичен и не го интересуват тия неща, а колата му е средство за придвижване, каквото всъщност си е!
11
1
 
17
 
! Отговори
It's me преди 4 години
Интересни коментари.Само не разбирам, защо всички трябва само да се "драпате" за нещо толкова безсмислено.Всеки си има приоритети, вкус, избор....... Всеки си решава за себе си каква кола да кара и колко пари да дава по нея. Аз лично харесвам японските автомобили.Мисля че няма по издръжливи от тях!!!
10
3
 
18
 
! Отговори
Яяяя преди 4 години
Карам си новата кола, прав си, нищо, че е Дачия. Ако имам възможност също бих си взел немски автомобил, но нов или макс до 5 годишен. Не разбирам хората, които предпочитат 10-15 годишен "премиум" автомобил. Кола втора, че може би и 3-та употреба на тези години е мното далеч от премиума. *** нищо вие си знаете комплексари. Колкото по-стар ти е премиума, толкова повече ще се извисиш в очите на слепите. Да, чипа е изпушил.
9
15
 
13
 
! Отговори
хахаха преди 4 години
До ВаскоЛичи си че никога не си се качвал. Дори и тесни да са според твоите критерии (да кажем че си 160 кила с корем свлачище и пеликаска гуша) дачията със сигурност е 2 пъти по-тясна.А в състезанието по-грозотия тия Дъстъри бият всичко и като интериор и като екстериор - спор няма.
8
7
 
20
 
! Отговори
Васко преди 4 години
До тоя пъкДа бе, много са хубави ML-ите. По няква *** случайност от 6 апартамента във входа 4-*** имат такива. Ами грозни коли, кадилници, отзад са изключително тесни като млада девственица. Нищо общо с това, което трябва да е Мерцедес. Не съм изобщо фен на Дачиите /стават за служебни/, но ML-ите недейте да ми ги хвалите. Един с акъла си няма.
7
27
 
25
 
! Отговори
тоя пък преди 4 години
До ЯяяяАло чипа - какво ми сравняваш тия варели с премиум марка. Един 10 годишен ML например е 5 класи над новия ти Дъстер като всичко - сигурност, комфорт, двигател, материали, издръжливост, екстри. А е по-евтин и ти гарантирам от опит че ще издържи повече. Карай си подобията на коли и не ръси акъл. Всеки си има достатъчно.
6
4
 
37
 
! Отговори
Сметката преди 4 години
Много издържат тия ДВГ-та бе. Каквито и *** да вкарваме в тях пак по минимум 5 години. Друго си е да сменяме литиево-йонни батерии на всеки 2, нали? Нали батериите са Китайски - там бълват емисии 100 пъти повече от Европа ама дреме ти - ние сме изолирани на земята и сме еко. А всички *** батерии после ще ги загробваме в БГ. Скоро ще пиете литиева минерална вода ...
5
18
 
43
 
! Отговори
Яяяя преди 4 години
Предпочитам чисто нова Дачия от магазина, отколкото немска кошница на 8-10-15 години, която е нов внос, фейслифт (новия фейс), уникат, на 147 555 км, гаражна, докарана на собствен ход, качваш се и караш. И разбира се, колкото по-стар немски автомобил, толкова по-лошо се гледа, съседите се пукат от завист (така си мисли парчето купило такъв автомобил). Индивида притежаващ такъв автомобил е достигнал върха в живота. Та така драги, ***... чипчето...
4
37
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Ако я няма Дачия и не знам какво ще си купуват каскетите в България... а, да, сетих се - Шкода. Окей, затваряйте я, каскетите имат алтернатива.
3
6
 
11
 
! Отговори
Румен преди 4 години
Така вървят нещата. Да си изберем Румъния да ни води. От руските б о.клуци си останахме колхозници триесет години След Соца. Освен арендатори други по полето няма
2
23
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
По принцип беше хитър ход на Рено да купи Дачия и да наводни европейския пазар с нови коли от тази марка. Но аз като човек, който има над 1 милион километра стаж с ръка на сърцето мога да кажа, че никога не съм карал по-скапани коли в живота си.
1
5
 
35
 
! Отговори
Burzum преди 4 години
Е това вече ще бъде първата достъпна електрическа кола.....ще избият рибата...