Шефът на "Булмаркет": Не знаем какво се е случило в Хитрино

Фирмата само е превозвала стоката
10 дек 2016 11:20, Александър Попов
39
Шефът на "Булмаркет": Не знаем какво се е случило в Хитрино
Снимка: МВР

Не знаем какво се е случило към момента. Тепърва ще се изяснява, коментира за БТА заместник-управителят на русенската компания "Булмаркет" Димитър Баев по повод на тежкия инцидент край шуменското село Хитрино, където цистерни с пропан-бутан и пропилен, част от товарна влакова композиция на дружеството, са се взривили.

"Стоката не е наша, само я превозваме", каза още Баев, който е на мястото на инцидента.

Влакът се е движел по маршрут от Бургас за Русе.

Транспортният министър Московски заяви, че фирмата е с опит и по първоначални данни товарът и правлата за безопасност са били спазени. Един от служите разказал, че на влизане към гарата на Хитрино от локомотива на композицията излизали искри.

Станко Станков, шеф на фирмата, също е на място. Той уточни, че цистерните са били пълни с пропан-бутан и пропилен и са предназначени за Румъния.

"Имаме опит в превозването на опасни товари, гарантирам, че от наша страна не е имало пропуск в цялата процедура", заяви Станков.

Той допълни, че не е имал възможност да разговаря с двамата машинисти, тъй като се разпитват от разследващите органи. Станков допълни, че все още няма никаква представа каква е причината за трагедията в Хитрино.

Директорът на русенската противопожарна служба комисар Димитър Павлов заяви, че в Хитрино е изпратен екип с трима служители със специализирано превозно средство, което се използва при химически инциденти.

Огнеборците са оборудвани със защитни облекла, с газанализатори и термовизионни камери.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


39
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
34
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Лошо е да живее до *** и бариера.
33
0
 
1
 
! Отговори
аз преди 7 години
Ужасна трагедия...
32
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Товарният влак е трябвало да изчака пътническият и са му дали второстепенен коловоз. Но тъй като машиниста се е движел с голяма скорост в стрелките И в последният момент е набил спирачки но нее успял да намали скороста и е станало дерайлирането. Същото стана и на гара Калояновец. Кой обучава тези машинисти и те ли като шоферити си купуват книжките? Бил съм машинист на дизелова машина 04-21 близо 30 години но такива чудесии никога не са ставали. Имаше ред и дисциплина. А сега куче влачи рейс!
31
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Собственика е кредитен милионер от *** и зад дузина офшорки. Фирмата също внася газ от крим нарушавайки ембаргото.Няма шанс за разследване. Машиниста ще го оплюят и хората ще си остана с там 200-300 лв "помощ". Освен ако някой от тях не съдят държавата в страсбург повече справедливост от това няма да видят.
30
0
 
4
 
! Отговори
? преди 7 години
Дали НЯКОЙ не е поставил НЕЩО при влизане в гарата на Хитрино да стане това огромно нещастие?....Баща ми е бил железничар от 1925 до 1960.Никога нито катастрофа- дори през войната.И по него време НИКАК не е било лесно- влакът пътува с въглища: въпреки че е бил кондуктор, по-късно- нач.влак( не точно машинист), когато почина, при аутопсията, питаха пушач ли е- всичките му органи-черни от сажди: а той( мир и светлина душата му+) НИКОГА не бе запалвал цигара!Почивай в мир, Татко!+
29
0
 
9
 
! Отговори
Скитник преди 7 години
Баев , Станков все стари комунистически фамилии. Случайност няма! Но страшно няма до ден два всичко ще се забрави, както турското робство, комунизма, комунистическия капитализъм и тъй нататък. Виновни НЯМА да има също и осъдени. Българинът умее да прощава.......
28
0
 
1
 
! Отговори
1 преди 7 години
До 17Мъжки,2 години( задръжка не карах),ако са малко.Но си беше служба- със занятията,учения,проверки..Ти и 22 да си бил ако само си возил началници по бамкетите и любовниците,едва ли си по-наясно.Виж че сега казаха за пълна евакуация,опасни вещества и че там са химици- най- вероятно военни или гражданска защита.Някои неща ги чувствам с кожата си още преди да съм ги помислял.
27
0
 
3
 
! Отговори
cik преди 7 години
Всички договори за поддръжка се дават на водстрой с рамкови споразумения
26
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
ами сега кво праим .
25
2
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Да живееш на 5, 10 или 20 метра от ж.п линията не е нормално. Но 240-те хрантутника не виждат нищо лошо в това, че да се напънат и да променят закона. Все пак в това отношение черпин безценен опит от мега развити държави като Индия и Пакистан
24
2
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Не знаел, с минимум средства максимум резултати - лозунгът на всеки комунист докопал се до някакъв бизнес. Тоя през 1996 е основал фирмата, когато фалирваха банките убеден съм, че е кредитен милионер. Конкурент на БДЖ още по време на монопола им, това без държавни протекции няма как да стане. Лошото е, че отново няма да има осъдени или виновен ще е някой загинал!
23
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
към 23 набират от ДМС и те са предимно от бедни хора
22
2
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Проблеми в железопътния транспорт, много често започнаха да стават такива инциденти, искам да не дразня управляващите, защото и на тях не им е лесно, но само се гледа да се печели, без много да се влага, а пък разбрах, че фирмата превозвач е частна. Двадесет и осем години не се разбра, че не може само да се печели, а трябва и да се влага, този остарял и икономично поддържан локомотивен парк до това води, жалко за пострадалите, кой с каквото може ще помогне, само че е жалко, че помощи се набират
21
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
абе и ние не знаем какво се случи ,обаче загиват хора.
20
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Номер 6, ако знаеш колко опасни товари се прекарват и през центъра на София... Има си RID, превозват си се легално, таксуват се адекватно - в цяла Европа. Откъде да минат иначе? Пътят е слаб, често частните превозвачи карат с малко по-голяма скорост, но едно дерейлиране не би следвало да доведе до взрив на технически изправна цистерна. Ако знаете колко вагони се "изпускат" всеки ден няма да припарите до релси повече...
19
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Всичко е спазено, но има инцидент.2
18
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Въпреки "големите" успехи в жп транспорта - визирам реконструкцията на Пловдив - Свиленград (150 км за 17 години ????), текущото поддържане на жп линиите е оставено на самотек - ниски заплати, липса на материали, липса на качествен персонал и т.н.
17
1
 
25
 
! Отговори
ВНИМАНИЕ ДО БЪЛГАРИ преди 7 години
Товарни ЖП Превози е Частна Фирма , различна от ЖП Пътнически Превози .Тази Далавера е Позната след разпарчедостването на БДЖ .Трябва да се търси Отговорност от Политиците .Политиците разпродадоха Националната Сигурност . Даже Пожарната е Частна Фирма .
16
1
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
частника гони печалбата няма закони и правила при проверка става една често се знае предварително за проверките
15
1
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
укриването на данъци води до слаба и бедна държавапечалбата за корпорациите е по важна.