IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Заради Euro 7 колите могат да поскъпнат до 15%, но сме царe на вторичния пазар


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

18
До 10 от неукия с €2
преди 1 ден
Харесвам 6 Не харесвам 3
Моите сметки обаче са други. Опелче втора ръка на 7 години - 10к. Ремонти в следващите 15 (петнадесет) години - 7к. Висок клас гуми зимни/летни (16 цола) на всеки 4 сезона - 4х2х 800лв=6.4к, Каско - 4к (общо за първите 5-6 години), Гражданска 1.5к (общо), данък 1.5к (общо). Поддръжка 7k общо. Общо 37.4к за 15 години употреба. С новата само каското ми е 1.5к на година.
отговор Сигнализирай
17
анонимен
преди 1 ден
Харесвам 4 Не харесвам 2
Абе да не карате таксита 200 хиляди на година, сега ви разбрах какво изплащате айде бегайте от тука, лизинга оскъпява сериозно има и после за прехвърляне пари допълнитеклно, истинските мъже купуваме кеш и не сменяме докато не изтече гаранцията.
отговор Сигнализирай
16
до 14
преди 1 ден
Харесвам 4 Не харесвам 3
Ти дивният бачкатор провинциалист прави и по 1м км на година, ако искаш, нормалните хора не сме така, дори в огромни държави, като в САЩ.
отговор Сигнализирай
15
do 10
преди 1 ден
Харесвам 7 Не харесвам 4
Мани ги тия нови коли, бе! Не стават! Он няма 2лв. в джоба, живее в панелка, седнал да обсъжда кусурите на нов Мерцедес. Автомобилът е КОНСУМАТИВ (освен, ако не е колекционерски). Караш 2-3-4 години, сменяш с новия модел. Но нашенецът не го разбира и плямпа празни приказки какво ставало след 10 години с него, как нямало да изтрае 200 000км без ремонт. Сбъркано мислене на бедни аутсайдери.
отговор Сигнализирай
14
анонимен
преди 1 ден
Харесвам 1 Не харесвам 7
200 000 км се правят за година и полвина! Какви 10 г ги бият тия у главите! Сега сигурно работят по ЕВРО 8 в него сигурно ще сложат и затоплянето на въздуха от въздушното съпротивление на колите и съответно ще поскъпнат с още 20 % колите!
отговор Сигнализирай
13
До 10
преди 1 ден
Харесвам 10 Не харесвам 0
Най-умното нещо е да вземеш нов автомобил с висока остатъчна стойност. Минава лизингът и вече мислиш какво да правиш. В моя случай 5 години по-късно ми даваха за автомобила само 9% надолу от цената му като нов. Никаква загуба, безлихвен лизинг. Просто скочиха цените на новите коли. Откупих си го и го продадох за малко по-малко, отколкото е закупени то след още година и половина. Важи и обратното- ако се обезцени, нека се обезценява за чужда сметка.
отговор Сигнализирай
12
От 4
преди 1 ден
Харесвам 1 Не харесвам 9
А дали е добра идея човек да разчита на тези системи, при положение, че като цъкне нещо на дисплея, то се цъква след секунда-две е съвсем резонен въпрос. Няма да ме изненада светодиодчето на страничните огледала да светва със секунда-две лаг или изобщо да не светва, ако някой те задмине по бързичко.
отговор Сигнализирай
11
анонимен
преди 1 ден
Харесвам 5 Не харесвам 2
Това е много добре, защото след 5 години ще мога да продам моята почти за колкото съм я купил.
отговор Сигнализирай
10
анонимен
преди 1 ден
Харесвам 9 Не харесвам 15
Карал е някога неукият *** с 2.55к ЕВРО милостиня долу в коментарите нова кола... Нямам нито време, нито пари за стари автомобили. От 15 години насам на всеки 3-4 години сменяме по 2 автомобила с нови. НИКОГА, повтарям- НИКОГА не сме имали каквито и да било проблеми с тях. Забравяш за ремонти. Идват от дилърството, взимат си я за обслужване, връщат я. Пускаме с 45% остатъчна стойност и дори не усещаме вноските. Вие си карайте дъргелите, няма лошо. Затова и сте бедни. Заради мисленето си.
отговор Сигнализирай
9
анонимен
преди 1 ден
Харесвам 5 Не харесвам 1
С еврото ще станете богати
отговор Сигнализирай
Новини