Клапа за поддържане на налягането не е била затворена при излитането на Боинг 737-300 на кипърската авиокомпания Хелиос Еъруейз, който се разби на 14-ти август близо до Атина, съобщи източник, участващ в разследването, цитиран от АФП.
Клапата е била на ръчен режим, вместо на автоматичен, което е довело до неизправност в системата за поддържане на налягането в самолета.
Следователят, пожелал анонимност, е заявил, че все още не може да се хвърли цялата вина за “недоглеждането” върху екипажа, тъй като вероятно има и други подробности, които са причинили драмата. “Отворената клапа не може да е единствената причина за катастрофата", е пояснил той, добавяйки, че смъртта на всички хора на борда на самолета е резултат “от серия грешки,а тази е просто една от тях".
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.