През първото тримесечие на тази година ръстът на разходите за реклама чрез банери в интернет се е забавил в САЩ до 8,5 на сто от 16,7 на сто през първото тримесечие на миналата година, съобщи Washigtonpost, позовавайки се на данни на компанията за маркетингови проучвания TNS Media Intelligence. Въпреки забавянето обаче той изпреварва повишенията във всички други сегменти.
В данните на TNS не е включена рекламата при търсенето в интернет, а само рекламните банери.
Тъй като в проучването се дава само изменението в проценти, на база на него и на данните в абсолютно изражение за сравнимия период на миналата година, Washigtonpost изчислява, че за първото тримесечие на 2008 за рекламни банери в САЩ са били похарчени 2,9 млрд. долара, които представляват дял от 8,3 на сто от общите рекламни разходи в размер на 35,1 млрд. долара (слаб ръст от 0,6 на сто на годишна база).
Вижте още