Каролин Смит е предложила чрез интернет аукциона eBay.com челото си като рекламно каре за 10 000 долара. GoldenPalace.com е оценил веднага възможността и дори е предложило 5 000 долара над исканата от майката сума заради благородната й кауза.
"Наистина исках да го направя", заявява г-жа Смит. "За всички това прилича на глупост, но за мен 10 000 долара са като 1 млн. долара. Човек живее веднъж и аз правя всичко за сина си. Това е просто една малка жертва с цел по-доброто му бъдеще", допълва майката.
"Смятам, че подобен вид реклама ще става все по-популярен в бъдеще ", заявява от своя страна изпълнителният директор на казиното Ричард Роуи. "Това е перфектният начин за привличане на вниманието, в момент когато хората са обстрелвани всяка секунда от рекламни послания".
Въпросното казино вече е добило популярност чрез закупуването на търг на магическия сандвич с образа на Дева Мария, теста за бременност на Бритни Спиърс, както и стария Голф на сегашния папа.
Наскоро друг американец също предложи челото си за рекламно каре, с цел финансиране на обучението си. Бременна новозеландка пък реши, че може да предложи на рекламодателите корема си.