Освен това от лейбъла на Prodigy ще ни учат как да бъдем успешни в музикалния бизнес онлайн. Мениджърът на онлайн промотирането и продажбите на платинения албум на The Prodigy - Дейвид Райли ще бъде говорител в панела “PRODIGY – Успехът Онлайн! Един успешен пример от реалната практика!”
Той ще споделя опит и ноу хау пред слушателите си и ще бъде на разположение за индивидуални въпроси по време на конференцията – на 6-ти юни от 16.30 - 17.30 във Военен клуб, София.
Дейвид Райли работи над креативни дигитални маркетингови кампании за разнообразни артисти като Mexican Institute Of Sounds, The Charlatans, Dropkick Murphys, Nitin Sawhney и новият платинен албум на The Prodigy.
1 Евро от всеки продаден билет на SeeMe отива за образоване и превенция на болестите СПИН и ХИВ към партньорската благотворителна музикална организация Dance4life.
Билети за събитието могат да се намерят в мрежата на Евентим.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.