Преди броени дни стана ясно, че вече ще можем да си казваме "наздраве" с вино AC/DC. Бандата сключи договор с винарна в Австралия, която ще произвежда напитката. Със сигурност рок феновете ще го предпочетат дори пред изисканите вина, само защото носи името на любимата им група.
Мърчандайзът обаче далеч не започва с тези вина – ето част от най-щурите идеи, събрани от Gigwise.
Безспорните лидери в областта на рок мърчандайза са KISS – банда, която може да продаде всичко. В случая става въпрос за фигурки на г-н Картофчо (Mr Potato Head).
Ако искате да бъдете заедно с любимците си и в отвъдния живот, можете да се сдобиете с брандиран ковчег на бандата. Цената е около 4000 долара. Интересна подробност е, че китаристът на Пантера Даймбег Деръл е погребан в такъв ковчег.
Британската бой банда JLC пък даде името си за собствена серия презервативи.
Многобройните почитатели на Майкъл Джексън могат да се сдобият с емблематичната Thriller кукла, а децата си може да зарадвате с пони, умалено копие на Лейди Гага.
Ако ви се иска да приличате на любимците си от Бийтълс, само трябва да си купите перука, с която да имате като техните прически.
Rammstein пък промотираха супер лимитирана серия от албума си от 2009 година Liebe ist fаr Alle da (Любов има за всеки) в пакет с шест сексиграчки, белезници и лубрикант.
На фона на световния опит в България положението е направо зле.
През годините все пак някои изпълнители пуснаха собствена марка парфюми, но те се харчат предимно в тесните им семейни кръгове.
В разгара на едно от първите турнета на Пайнер се появиха сухи пасти, като на кутията бяха сложени снимките на звезди като Анелия, Гергана, Емилия и др., които обаче изчезнаха бързо от магазините.
Преди няколко дни пък пловдивски бизнесмен пусна на пазара вафли "Галена", като предположенията са, че те са кръстени на фолкпевицата.
Вижте снимки на рекламните продукти в Mp3.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.