Agent Provocateur, една от „най-провокативните“ марки за луксозно дамско бельо, представи новата си колекция на интимно шоу в Берлин.
Тенденциите на марката, чието рекламно лице е непослушната топ манекенка Кейт Мос, са представени в 18 серии, всяка от тях носеща женско име.
Най-провокативна е колекцията, носеща името на Дита Парло, скандална актриса от ерата на нямото кино. Бельото в "Дита" е повече от минималистично, изработено от PVC и лак, в садо-мазо дух.
Най-загадъчно и „строго“ е бельото, носещо името на рекламното лице на компанията Кейт Мос.
В "Кейт" са представени прозрачни корсети от черен тюл, обточени с френска дантела.
Вижте още от брутално-провокативната колекция
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Агенти на Кейт Мос шокираха Коледа със садо-мазо бельо
Agent Provocateur представи новата си колекция; рекламно лице на луксозната марка е Кейт Мос
27.11.2006 | 15:15 ч. Обновена: 05.06.2025 | 22:37 ч.
1

Новини
-
Глобалната война срещу официалните празници е твърде мързелива
-
Удължиха срока за обозначаване цените на такситата в лева и евро
-
Великобритания наложи санкции на 135 танкера от сенчестия флот на Русия
-
Дженифър Анистън много щастлива с новия си
-
Започват извънредни финансови проверки на болниците
-
Внезапно почина Тодор Славков
-
Предложиха $100 хил. на украински граничар да пусне четирима души нелегално в Унгария
-
Българин в правителството на Мелони: Синът на Кирил Маричков стана съветник в кабинета
-
Русия унищожи почти всички танкове Abrams, пратени в Украйна
-
Калин Стоянов за Дебора: Свидетели сме на поредното цинично съдебно решение
-
Русия унищожи почти всички танкове Abrams, пратени в Украйна
-
Внезапно почина Тодор Славков
-
ДАНС и МВР с акция в офиса на гражданско сдружение „БОЕЦ“ ВИДЕО
-
Ракетните системи„Пейтриът“: Каква мощ крият и защо Украйна толкова много се нуждае от тях?
-
Росен Желязков: Няма друг вариант на коалиционно управление, освен с ГЕРБ като водеща сила
Миш-маш
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата