Agent Provocateur, една от „най-провокативните“ марки за луксозно дамско бельо, представи новата си колекция на интимно шоу в Берлин.
Тенденциите на марката, чието рекламно лице е непослушната топ манекенка Кейт Мос, са представени в 18 серии, всяка от тях носеща женско име.
Най-провокативна е колекцията, носеща името на Дита Парло, скандална актриса от ерата на нямото кино. Бельото в "Дита" е повече от минималистично, изработено от PVC и лак, в садо-мазо дух.
Най-загадъчно и „строго“ е бельото, носещо името на рекламното лице на компанията Кейт Мос.
В "Кейт" са представени прозрачни корсети от черен тюл, обточени с френска дантела.
Вижте още от брутално-провокативната колекция
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Агенти на Кейт Мос шокираха Коледа със садо-мазо бельо
Agent Provocateur представи новата си колекция; рекламно лице на луксозната марка е Кейт Мос
27.11.2006 | 15:15 ч. Обновена: 08.09.2025 | 17:31 ч.
1

Новини
-
Откриха мъртъв двукратния световен шампион в бокса Рики Хатън
-
От 16 септември остават четирима спасители на Северния плаж в Бургас
-
Рецептата Dnes: Паста със сушени домати
-
Танер Али от АПС на Доган: Не се притесняваме от избори
-
Парад на ретро коли дефилира в центъра на София
-
Речта на Путин на културен форум: Изолация, разнообразие, бъдеще
-
Парадокс: Руската икономика е зле, но за руснаците няма криза
-
Борисов: ПП-ДБ само рушат, искат да се прегърнат с "Възраждане"
-
Борисов критикува МВР за случая в Русе, осъди пост на Любен Дилов-син ВИДЕО
-
Германия се страхува, че Русия ще нападне НАТО
Миш-маш
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата