Напълняване при спорт - къде грешите?

Може да ядете повече от позволените плодове
15
Напълняване при спорт - къде грешите?
IStockphoto

Ако смятате, че сте опитали абсолютно всичко – диети, броене на калории, редовен кардио спорт и т.н., но все още не сте доволни от резултатите и не сте във формата, която искате, то не се отказвайте! Най-вероятно причината, поради която не можете да свалите излишните килограми се крие в нещо различно от вашия начин на хранене или от нивата ви на активност.

Ето и списък с възможните причини, поради които отслабването ви се оказва мисия невъзможна:
 
1. Хормонални проблеми
 
През целия живот на жената тялото й преминава през различни хормонални промени, докато се подготвя за пубертета, по време на бременността, раждането и менопаузата. Всички тези процеси влияят върху метаболизма и понякога могат да причинят необяснимо наддаване на тегло. Ако искате да свалите няколко излишни килограма ще трябва да количеството и интензивността на физическата си активност. Някои видове спорт, които са достатъчни за жена на 20 години, не винаги са ефективнии за жени над 30 и още повече над 40 години. Също така трябва да се опитате да направите тренировките си възможно най-разнообразни: плуване, йога, аеробика, спорт и която и да е дейност, която харесвате. Общото правило е, че колкото повече напредва възрастта ви, толкова повече физическа активност ви е необходима. 
 
2. Ядете твърде много плодове
 
Плодовете се считат за здравословна храна, но трябва да се има предвид, че някои видове плодове съдържат много калории и захар, като глюкоза, фруктоза и захароза. Консумацията на твърде много калории от плодове може да е причината излишното ви тегло да не помръдва въпреки усиията ви. Ключът е да не ядете твърде много плодове. Заложете на зелени ябълки, грейпфрут, нар и ананас, които съдържат най-малко калории.

3. Имате здравословен проблем
 
Повишаването на теглото може да бъде причинено и от различни здравословни проблеми: такива със стомашно-чревния тракт, поликистозни яйчници, които влияят на производството на мъжки хормони, както и от неправилна функция на щитовидната жлеза, която забавя производството на хормони. 
 
Къде другаде грешите, за да пълнеете докато спортувате, вижте в материала на Tialoto.bg 

Източник: Tialoto.bg

15
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
14
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Качването на килограми обикновенно човек оправдава с това, че и така си е добре и неговия партньор го харесва щом не му прави забележки - да ама не е точно така.
13
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
До Стара Загора
Ти пробва ли са й помагаш повече с детето и задълженията вкъщи? Да пътувате, да я разведриш или поне я прати на часовепри терапевт. Депресията е коварна болест.
12
2
 
1
 
! Отговори
МЪЖ преди 3 седмици
Е, как така ако имам здравословен проблем, той да е поликистозни яйчници???
Ненормална работа!!!
11
0
 
1
 
! Отговори
Хахаха преди 3 седмици
Всеки понеделник съм на плодове и без алкохол ...
Като се стопли, веднъж седмично карам колело по 5-6 часа, 50-60 км с денивелация в маршрута над 1000 м.
Не съм отслабнал ...
В краката даже увеличих мускулатурата, но шкембето все си стои.
Лицеви опори ... гирички ...
И се примирих ...хляб спрях, бирата намалих, проядох риба ... тцъ да се махне шкембето
10
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
и друг път съм го казвал човешкият организъм е толкова икономичен че ако беше автомобил щеше да гори три на сто .Просто яжте колкото е нужно а не приемаите храната за удоволствие и тогава няма да имате проблеми с напълняването ДА ама НЕ много трудна битка която в повечето случай завършва с поражение
9
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
До 6

От както спрях сладкто ми е много добре. Най-малкото го няма онзи ефкет, да ти дойде силицата за 20-30 минути, а след час да си един такъв бавен-бавен.
8
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
До Стара Загора

Нямаше да качи, ако и натялкваше постоянно, да я стресираш и не и купуваше сладки ***!
7
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Трябва да почна пак да карам яко колелото. Тва да изядеш 5000 калории и да не ти стигат, особено преди състезанията, беше върлата лудница :D
6
4
 
12
 
! Отговори
До 4: преди 3 седмици
Абе, не е така както пишеш. Аз съм мъж и според часовника ми при моите килограми горя по около 1000 кал при 12км бягане. Само два големи шоколада дават много повече от тези калории.
При момичетата се наблюдава следното - пробягват около 3км, което отнема да речем 200кал и след това се надумкват здраво с тортички. На следващият ден почиват за възстановяване, но пак думкат тортички защото "били спортували активно".
Ето за този ефект пишат в статията.
5
0
 
6
 
! Отговори
Стара Загора преди 3 седмици
Жена ми изпадна в следродилна депресия и качи 19 кг.
4
5
 
20
 
! Отговори
Хах преди 3 седмици
Нема такова нещо като напълняване при спорт :)) Редовно кардио + добра диета = резултати. Оправдания за хормонални и здравословни проблеми са част от ниската мотивация.
3
0
 
14
 
! Отговори
Тренер преди 3 седмици
объркали сте гирите с бирите
2
5
 
4
 
! Отговори
MaйMyнaтa преди 3 седмици
Аэ кльощави не аресвам, колкото и дeбeли, Теди
1
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Заложете на зелени ябълки, грейпфрут, нар и ананас, които съдържат най-малко калории.

Точно ананасът е един от плодовете с най-много захар и изобщо не е препоръчителен за отслабване.