Wizz Air: Превозният капацитет на българския пазар е твърде малък

В бъдеще ще се предлагат още нови дестинации, като компанията преговаря и за извършване на вътрешни полети в България
25 сеп 2005 12:16,
Wizz Air: Превозният капацитет на българския пазар е твърде малък
Йозеф Варади
Wizz Air e първата нискобюджетна компания, която лети до България. Първият нискобюджетен полет се приземи в София в 2 ч. през нощта на 19 септември в полет за 1 евро (без летищните такси) от Будапеща. В момента компанията предлага полети от София до Будапеща, както и до Лондон, Франкфурт, Париж и Малмю/Копенхаген. Редовните цени стартират от 19.99 евро до 29.99 евро в едната посока без летищни такси.

В бъдеще ще се предлагат още нови дестинации, като компанията преговаря и за извършване на вътрешни полети в България.

Йозеф Варади е един от създателите на авиокомпанията и в момента е неин главен изпълнителен директор. Има дългогодишен опит като търговски директор в Procter and Gamble, както и в унгарската авиокомпания MALEV. С него разговаря Христина Машкова. 

- Г-н Варади, защо избрахте България като следваща дестинация?

На нас ни се струва, че българският пазар е незадоволен по отношение на превозен капацитет. Освен това цените са прекалено високи. И мисля, че с оглед на тези обстоятелства тук има много големи възможности за развитие на вашия пазар.

- А по принцип пазари като Румъния интересуват ли ви?

Интересуват ни много пазари.

Вижте цялото интервю с изпълнителния директор на Wizz Air


Спонсорирано съдържание