Тол системата ни модерна, но това създавало проблеми

Превозвачите увериха, че се оборудват, макар и бавно
9

Вече вървим към оборудване, с бавни темпове се случват нещата, защото все още нямаме договори с доставчиците на GPS-тракери. Те не са постигнали своите договорки с националните доставчици на услугата. На практика все още сме в една позиция на изчакване.

Това каза председателят на Конфедерацията на автобусните превозвачи Магдалена Милтенова в предаването "Денят ON AIR" по Bulgaria ON AIR.

Казахме на колегите да направят своите заявки до 6 март, за да спазим сроковете за доставка, посочи тя

Превозвачите имат уверението на един от националните доставчици на услугата за 10-дневна доставка.

"Надявам се до 27 март, както се разбрахме с правителството, да оборудваме всички превозни средства, но в момента ползваме маршрутни карти. Факт е, че март няма критерий за това дали ще се съберат средствата. Заради това ще изчакаме април. Въвели сме една от най-високотехнологичните тол системи, една от най-модерните. Но това създава проблеми със закупуването на маршрутните карти", допълни Милтенова.

Тя вярва, че уговорените 100 млн. ще бъдат събрани и до увеличение няма да се стига.

"Много недоволни от товарния сектор ще има. Ние в България имаме най-лошите пътища, но имаме най-модерната система. А Австрия се въведе една тол система, която беше изключително проста и евтина - нямаше договор, нямаше общи условия. Хората, които въведоха и разработиха тази тол система у нас, никога през живота си не са заплащали пътна такса на моторно превозно средство по-голямо от лека кола, те нямат представа нито как се заплаща, нито защо се заплаща", каза председателят на българско обединение на шофьорите Христо Радков.

Магдалена Милтенова посочи, че разговорите с държавата са започнали, след като е било взето решението и започнато изграждането на тол системата.

"Месечната винетка за един автобус беше между 83 и 100 лв. на месец, а годишната между 830 1000 лв. За камионите беше по-висока - 134 лв. на месец, 1300 на година", каза още тя.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


9
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
8
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
"Хората, които въведоха и разработиха тази тол система у нас, никога през живота си не са заплащали пътна такса на моторно превозно средство по-голямо от лека кола, те нямат представа нито как се заплаща, нито защо се заплаща"С премиер еднокнижник - толкова. Пак че са виждали кола и асфалт.
7
1
 
5
 
! Отговори
От Германия преди 4 години
Проблемът е ,че седемте процента комисионна на шишо Пеевски са му малко...
6
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Парадоксът е налице- системата била най- модерна , но създавала проблеми , ами нали тръбяхте ,че е в служба на шофьорите , няма проблем да ползват системата ,всичко е тип-топ ..сега какво се оказа ,къде е причината? Сетих се- в лошия "матрял"..обаче нещо взеха нещата да се изплъзват от "знаещите и можещите" май тези ,дето искат да ни управляват се оказаха от "матряла" ,ШЕфът им - специалист по всичко , да види там къде се къса нишката на "Прогреса"
5
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
А Бойко се усмихва и мисли за нови такси и комисиони.
4
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Герберите пак са окрали едни пари. Барселона ще черпи - още български милиони ще се завъртят в оборота на тамошния пазар.
3
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Спокойно, всичко ще тръгне.
2
9
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Мафия начело на държавата.
1
4
 
7
 
! Отговори
Австриеца преди 4 години
Да не би да Вие хванал Корона вируса че се мъчително с Австрийската толкова система да се мерите.Австрийската инфраструктура в България може да се построи след 150год

Спонсорирани публикации