Роден доставчик на интернет иска да обхване 20 млн. домакинства в Индия

Необходима е нов вид конкуренция в България, смята Николай Горчилов
16 юли 2020 20:16, Анисия Иванова
4
Роден доставчик на интернет иска да обхване 20 млн. домакинства в Индия
Снимка: Pixabay

Като български доставчик на интернет в Индия нашата визия е дългосрочна и искаме да обхванем 20 млн. домакинства. Докато не си изпълним плана, няма да мислим за листване на борсата или продажба на компанията. Това заяви Николай Горчилов, основател на Excitel, в предаването „Бизнес старт“ по Bloomberg TV Bulgaria.

"В Индия войната е за всяка една улица и изграждането на инфраструктура, и то за сгради, които ги няма на картата“, обясни той.

Николай Горчилов коментира и изоставането на България в класацията по скорост на интернет: "Факт е, че румънците, с които бяхме в топ 5 в света, продължават да са там, но ние изпаднахме".

Според него телекомите са доста доволни от статуквото.

"Необходима е нов вид конкуренция в България. След консолидацията на пазара не можем да кажем, че услугите са атрактивни“, смята Горчилов.

По повод информацията, че Google ще инвестира 10 млрд. долара в цифровизацията на Индия Николай Горчилов обясни, че технологичният гигант си е научил урока и разбира, че без сериозна местна подкрепа трудно ще постигне успех.
 

Целият разговор - във видеото.

 


4
Още от Бизнес
Как да си изберете еспресо машина?
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
3
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
В България като цяло е необходима конкуренция, тъй като ако преди 10 години в един квартал имаше поне 5 доставчика тип гараж-бойс, то в днешно време преобладават големите компании, стил А1. Напълно нормално е скоростта и качеството на предлаганата услуга да паднат, тъй като малко, или повече, си създават своеобразен картел.
2
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
То и у нас индийците не са малко
1
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
Това все едно тука да обхване едно село.

Спонсорирани публикации