Първи брой на Bloomberg Businessweek България вече на пазара

Сред големите теми в броя са парламентарните избори
15
Първи брой на Bloomberg Businessweek България вече на пазара

112 страници интересни, задълбочени и важни журналистически материали от света на политиката, бизнеса, финансите и икономиката както в България, така и в света очакват читателите на първия брой на списание Bloomberg Businessweek в България. Списанието вече може да бъде намерено в търговската мрежа.

„Най-важното в едно списание е да е интересно за четене. Това се постарахме да направим и с Bloomberg Businessweek и мисля, че ни се получи чудесно. В първия брой имаме един приятен микс между български и световни теми“, заяви главният редактор на Bloomberg Businessweek в България Ивайло Лаков за сутрешния блок „Бизнес старт“ на Bloomberg TV Bulgaria.

Първият брой поставя още oт корицата си особено важен и актуален въпрос, който изникна след резултатите от парламентарните избори в България: „2021: А сега накъде“?

Какво следва на българската политическа сцена и какво ни казват резултатите от изборите са сред темите, които получават своя отговор в анализа. Редакционният екип на Bloomberg Businessweek в България e подготвил и интересен материал за това какво да очакваме от новото трансатлантическо сътрудничество - ще се подобри ли то спрямо това, което видяхме при президента Тръмп, какво ще бъде отношението на Джо Байдън към Европа, Русия и Китай, както и специален задълбочен и обширен материал върху пост-COVID съживяването и Зелената сделка.

Сред авторите на броя са утвърдени експерти от екипа на Bloomberg Businessweek в Ню Йорк, един от най-големите доайени в журналистиката в България – Валери Ценов, икономистите Щерьо Ножаров и Евгений Кънев, проф. Здравко Попов от Института за публична политика, Боян Рашев от Denkstatt България, Иван Лазаров, както и автомобилният експерт Калоян Желев, който е подготвил и специална автомобилна тема в списанието – „Супер автомобил: Шоково бъдеще“.

Само един от големите анализи, който може да прочетете в първия брой на Bloomberg Businessweek, e анализът „Китай: Бизнес във фризера“. Той разказва историята на създателя на Alibaba Джак Ма, който беше сериозно притиснат от властта в Китай. Компанията му беше глобена за милиарди, като сега този натиск започва да се прехвърля и върху други китайски високотехнологични компании, което е повод за нарастване на напрежението и притеснението сред големите предприемачи в Китай.

На страниците си списанието разказва и за дело, което държавният регулатор на щата Масачузетс Уилян Галвин заведе срещу Robinhood. Според Галвин безплатното приложение насърчава неопитните инвеститори да сключват неблагоприятни сделки, а какъв е отговорът от Robinhood ще прочетете в анализа „Шерифът иска да поговори с Robinhood”.

Още за стартъпа, който строи самоуправляеми товарни самолети на FedEx, с идеята за превозване на пътници в бъдеще, както и за инфлуенсърството, разказано през погледа на Сидни Макрей, която има 1.1. млн. последователи в TikTok – тези и още теми четете в първия брой на списание Bloomberg Businessweek в България.

Списанието се издава от Investor Media Group по лиценз на световната компания Bloomberg L.P. и вече е налично в търговската мрежа в България на цена от 5 лв. Разпространява се и като комплимент в самолетите на националния превозвач „България Еър“, както и в едни от най-големите хотели в страната.


15
Още по темата: Списание
Още от Общество
Първите туристи от Израел пристигат във Варна
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
­B­­и­­­ж­т­­e­­ ­м­o­я­­­т­a­ ­т­­и­й­­н­ ­­п­­y­­т­­­к­­­a­­ ­-­ ­W­W­­W­­­.­­­R­U­­1­­7­­­.­­­C­­L­U­­­B­
1
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Предпочитам Емека или Милде