Tata Motors навлиза на пазара в Европа с два евтини модела

Трябва ли производителите да се притесняват от индийците?
10 мар 2017 16:37, Красимир Ангелов
14
Tata Motors навлиза на пазара в Европа с два евтини модела
Снимки: ZR

Индийският производител Tata Motors започва сондажи на пазара в Европа, като ще предложи два субкомпактни модела. Това са седанът Tigor и кросоувърът Nexon, които бяха представени на автосалона в Женева.

Те ще трябва да се конкурират с представящите се отлично на Стария континент автомобили на Dacia.

Любопитното е, че и двата модела, показани в Женева, бяха с поставен отдясно волан. Tigor и Nexon все още не се продават в Индия, като това трябва да стане до края на годината. Дължината и на двата автомобила е 4 метра, тъй като това намалява данъците на вътрешния пазар.

Технически Tigor е идентичен с показания през миналата година хечбек Tiago. Седанът разполага с обем на багажника от 420 литра, като ще се предлага с избор от два 3-цилиндрови двигателя. Бензиновият е 1,2-литров с 85 к.с., а дизеловият – 1,05-литров със 70 к.с. Скоростната кутия е 5-степенна механнична, а като опция се предлага и роботизирана. Цената на модела стартира от 380 000 рупии (около 5250 евро).

Засега не е извество колко ще струва кросоувърът Nexon, но той ще е по-скъп от Tigor. Неговият салон е по-съвременен от този на седана, като прави впечатление големият дисплей на мултимедийната система, поставен на централната консола. Под капака е поставен 1,5-литров турбодизел с 4 цилиндъра, развиващ 110 к.с. Другият вариант е с 1,2-литров бензинов мотор, чиято мощност не е известна.

За кросоувъра също са достъпни 2 скоростни кутии – 6-степенна механична или роботизирана със същия брой предавки. Освен това Nexon разполага и с няколко режима на работа, в това число и всъдеходен. Клирънсът на автомобила е 200 мм. От Tata Motors не разкриват кога точно ще се появят техните автомобили на европейските пазари, но признават, че това ще стане във възможно най-кратки срокове.

Още снимки на моделите на Tata вижте в AutoMedia.bg


14
Още по темата: ЖеневаTata Motors
Още от
Напиши коментар Коментари
11
0
 
0
 
! Отговори
Помпей преди 1 година
Три цилиндров двигател, че и правен в Индия.Тигъра с правописна грешка не е за мен.Сглобката на Микра, Лейндвойвър и изобщо колите от тази държава не е на превъзходно ниво без значение от технологичното равнище на разработчиците им. Определено съм консервативен и залагам повече на европейската Дачия. Смятам я за по качественна сглобка от турското Клио, например.
10
0
 
0
 
! Отговори
Ландю Роврев преди 1 година
До Язе

Роувър и Лендроувър са отдавна две различни марки и ЛендРоувър е собственост на Тата.А Тата правят доста надеждни джипки,доста са дървени,но са по-добре от уазката и нивата!
9
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Тата между другото са собственици на Джагуар / Ланд Роувър, тъй че технологично са на нивото на европейските производители
8
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
вчера гледах един епизод на 5-та предавка, Джеръми Кларксон в Китай - там има около 10 автомобилни производителя, които освен техни си модели правят по поръчка и ментета - кев ти БМВ Х5, кев ти мини или каквото си поискаш, тестваха няколко китайски коли, дето не им бях чувал имената и казаха че се представят доста добре на пътя, цената им е около 300 паунда, на цената на 10 годишен ръждясъл Воксхол(Опел)
7
8
 
1
 
! Отговори
Слаб шАфиор преди 1 година
До КОГА

Абе байко,и к'во като не отговарят на некакъв си ТЮФ,МУФ и ли там каквото е?!Сипвам бензинец и пърпорим,а ти си вземи и със ТЮФ щом имаш кинти.
6
4
 
7
 
! Отговори
КОГА преди 1 година
В България вървят коли *Нов Внос* *Втора Употреба* . Много хора си изкарват парите с тази търговия . Но истината е по-гадна от храните с ниско качество - кола втора употреба се купува в Западна Европа за 200-300 евро , а се продава в България за 4-5 хиляди лева .
В Западна Европа тези коли не отговарят на ТЮФ стандарта .
5
0
 
11
 
! Отговори
Чичи преди 1 година
Нищо по-различно от дачийките не са тези тати. Разликата единствено е в това, че ги правят в Индия.
4
1
 
6
 
! Отговори
Язе преди 1 година
До Анонимен
Rover в момента е собственост на Ford. Но след BMW никой не е пускал модел на Rover.
Тъй че... Говориш си с оная работа
3
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Ми и качеството ще им е за толкова пари. За да е толкова евтино, значи че са пестили от материали, разработка и прочие.
2
5
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Е те са стъпили на ЕС пазара със Ровър накли преди 7/8 години ТАТА купи Фалиралия Ровър.Ако качеството е като на ровъра НЕ МЕРСИ.
1
1
 
36
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Няма да им позволят да стъпят на европейския пазар. И то кола за 5000 евро. Какво ще си правят корсите, клиото и дачиите, които са на четворна цена.