Peugeot и Citroen завършиха сделката за купуването на Opel

Концернът PSA става втория по големина производител в Европа
9
Peugeot и Citroen завършиха сделката за купуването на Opel
Снимка: Opel

Алиансът PSA Group, който бе създаден от компаниите Peugeot и Citroen, официално обяви, че е приключил сделката по закупуване на компанията Opel от концерна General Motors.

С придобиването на марките Opel и Vauxhall френският алианс става вторият по големина автомобилен производител в Европа. Пазарният дял на PSA вече е 17%, като по този показател той отстъпва единствено на Volkswagen Group.

Съобщава се още, че в момента се работи по нова стратегия за развиване на двете нови марки в състава на PSA Group. Основната идея на плана е постигане на финансова стабилност, като подробности ще бъдат представени след 100 дни. Сумарният доход от новото сътрудничество се оценява на 1,7 млрд евро годишно в средносрочна перспектива.

Сделката за купуване на Opel от алианса PSA Group бе обявена през март тази година, като посочената сума беше 2,3 млрд. долара. Договорът включва придобиването от страна на французите на брандовете Opel и Vauxhal, на 6 завода за производство на автомобили и 5 на предприятия за компоненти, както и на инженерния център на немската марка в Рюселхайм, Германия.

Работата в PSA ще продължат около 40 000 бивши служители на GM. Завършването на сделката означава окончателно напускане на Европа от американския концерн, който за последен път е бил на печалба на този континент през 1999 г.

Още новини от света на автомобилите четете в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


9
Още по темата: PeugeotCitroenOpel
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
9
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Абе хора , не виждате ли няма френска/немска- вътре които е надничал под капака де,ще види че всичко европейско е БОШ. Как единият Бош работи в БМВто, а монтиран в Ситроен-не. Те са си разделили всички сегменти от пазара едни правят бусове, други масови коли, трети лукс и тн. Естествено най-големите правят от всичко и по много, акционерите искат печалби, не приказки
8
3
 
1
 
! Отговори
Григор преди 6 години
Опела не беше лош за евтина кола, пежо ситроен ще го оправят.Ще си набутат проблемните двигатели и ще подобрят интериора в купето .Купувачите на френски коли ще са доволни......те обичат да ги "таковат"
7
2
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
всички таралясници под една шапка.
6
0
 
0
 
! Отговори
MNENIE преди 6 години
Извинявам се за спама - В Европа се наблюдава Държавна Помощ за Частни Фирми - Всички Автомобили в ЕС (без Русия) се купуват от частни фирми и се продават на Държавни Учреждения и се ползват данъчни облекчения , Частни Лица Нямат възможност за Нов Автомобил .Уловката я знаем - Лихвари и Корупция .
5
3
 
1
 
! Отговори
MNENIE преди 6 години
Пежо , Рено , и Опел ????В Короната липсва Ситроен .
4
1
 
12
 
! Отговори
Манолски преди 6 години
ех, какви времена бяга- Ягуар, Ситроен, Мазда.... всеки автомобил със собствен дух и визия. Капитала превърна всичко в еднакви пластмасови коруби за бедните и сделки от преливащи се концерни. Голяма тъпотия !
3
5
 
5
 
! Отговори
БГ преди 6 години
До един от ЕС -това ,което си писал е абсолютна глупост.
2
1
 
3
 
! Отговори
аз преди 6 години
General Motors. спря вноса на Шевролет ,за да върви Орел сега ,като няма Опел може би пак ще внасят Шевролет.
1
3
 
12
 
! Отговори
един от ЕС преди 6 години
Янките да си правят пикапи за селяните! Европа ще си прави автомобили за европейците!