5 идеи за закуски, когато отслабвате

Хапвайте фъстъчено масло
13 юли 2020 22:52, Михаела Лазарова
3
5 идеи за закуски, когато отслабвате
Снимка: Istock

Когато прекарваме повече време у дома, почивайки си, или ни се налага да работим от вкъщи, знаем че е трудно да управляваме хранителните си навици. Мисълта, че хладилникът или шкафът с лакомства е на ръка разстояние, ни кара да консумираме повече калории, голяма част от които са нездравословни. Това ни прави по-мудни и разбира се увеличава риска от напълняване. Какво да хапвате между основните хранения, ако сте гладни и не искате да напълнявате? Вижте няколко идеи за междинни закуски.

Пудинг с чиа

Семената чиа са богати на фибри и могат да бъдат включени във всички видове диети. Ще ви осигурят и антиоксиданти, важни за здравето на сърцето. За да си направите пудинг, сложете в купа 1 с.л. семена от чиа (15 г) и ги покрийте с 80 мл вода за поне 30 мин. След това ги прехвърлете в купичка и добавете към тях 1 с.л. натурално какао на прах, 1 с.л. фъстъчено масло, стевия или мед на сладост.

Скир с горски плодове

Скирът е високопротеинов млечен исландски продукт. Гъст, напомнящ за кисело мляко, той е чудесен вариант за междинно хранене, когато сте си у дома и не само не искате да качите, а да свалите излишни килограми. Към половин кофичка скир добавете свежи горски плодове. Те имат малко калории и захари, а ще ви заредят с антиоксиданти. Закуска, която няма да предизвика пик на кръвната захар и няма да се чувствате мудни. Обикновеното кисело мляко и горските плодове са вкусна закуска с плътни хранителни вещества. 

Още по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


3
Още от Водещи мобилна
Инвазивните видове ли ще причинят следващата голяма пандемия?
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
1
 
3
 
! Отговори
Ммм преди 3 седмици
Евтина полезна храна почти няма.
Може би единствено яйцата.
1
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Mише, когато отслабваме- разбрахме. Благодарим за което. Ама когато пълнеем, какво е добре да хапваме??